KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 16 January 2013

USTAZ BERKHALWAT BERKAWHIN JUA!!!


Masihkah anda ingat ‘Ustaz’ PKR Selangor, Badrol Amin Baharom yang pernah ditangkap khalwat bersama Zati Iwani di sebuah hotel mewah di Kuantan, Pahang pada Februari 2012.

Kepopularan Badrol Amin mula mendapat perhatian rakyat apabila sangup memberikan kaunseling secara percuma di sebuah hotel di Kuantan pada jam 3.00 pagi. Pada ketika itu, rakyat Malaysia sedang tidur dan dibuai mimpi tatkala Badrol Amin memberikan kaunseling. Lebih dingin lagi apabila kaunseling itu diadakan secara berdua-duaan tanpa ditemani orang ketiga.

Lebih mengejutkan Badrol Amin, serbuan JAIP itu turut ditemani suami kepada wanita yang bersamanya, Zati Iwani. Bagi mengelak dirinya disiasat lebih lanjut dan cuba melepaskan dirinya, Badrol Amin menyatakan dirinya telah ditampar dan diterajang. Lebih mengejutkan juga hasil siasatan ke atas fizikal Badrol Amin, tiada sebarang kesan-kesan lebam dan luka.

MB ucapkan tahniah kepada ustaz kerana mengambil tanggungjawab menikahi gadis tersebut setelah diceraikan oleh suaminya.

sumber di perolehi di sini.


Blog pilihan MB di sini dan sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...