KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 13 January 2013

ABANG PERLEMBAGAAN DIKANTOIKAN!!!



Masih ingatkah wahai rakyat semua tentang Abg Perlembagaan yang membuat kecoh semangat demo PTPTN tempoh hari??? Di sini MB hendak dedahkan perbincaraan Abg Perlembagaan ini semasa mamat ni mengisi perutnya yang buncit tu di sebuah restoran ayam kampung di cheras.

Gambar ini di ambil pada jam 2petang di mana masa itu penyokong PR malah kumpulan anak muda sedang sibuk berdemotrasi berarak menuju ke stadium merdeka. Sepanjang hampir 2jam disini merisik Abg Perlembagaan ini, 1001 cerita yang diperolehi. Antara butir-butir perbualan Abg Perlembagaan ini adalah membayar sejumlah wang upahan kepada kumpulan anak muda yang di kepalai oleh Adam Tiang dan Safwan Chair.

Abg Perlembagaan bersama beberapa orang tali barut Bang Anwar Bin Ibrahim ini makan begitu mewah di sini. Siap cakap makan jer... Aku bayar... Perghh.... terbaik kan..

Inilah ciri-ciri otai PR. Berbicara tentang duit yang diperolehi untuk membayar anak muda berdemotrasi dan menimbulkan kekecohan dalam negara. Sepatutnya Abg Perlembagaan ini kena berada bersama-sama dengan mereka di Stadium Merdeka mendengar amanat Bang Anwar Bin Ibrahim. 

Terdengar juga perbualan Abg Perlembagaan ini yang mengatakan Demotrasi kali ini Gagal disebabkan pihak PDRM berada jauh dari kawasan dan buat tidak kisah. Nak lakukan provokasi pun tidak boleh. Dari nadanya menyuarakan rasa geram sebab tidak dapat melakukan provokasi seperti sebelum ini. Awas Abg Perlembagaan. Anda di perhatikan. 


*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...