KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 15 January 2013

AWAS!!!UUM DIANCAM TANGAN-TANGAN GHAIB


AWAS MAHASISWA UUM!!! Hasil maklumat yang diperolehi oleh MB menyatakan gerakan secara halus sedang dijalankan di UUM bagi merosakkan mahasiswa-mahasiswa yang datang ke UUM untuk belajar. Gerakan ini bakal meracuni para mahasiswa untuk gagal dari pembelajaran yang diikuti di UUM. Selepas pelajar terbabit Gagal, gerakan ini akan menarik pelajar tersebut untuk meruntuh dan menghancurkan negara tercinta ini.


Bawani salah seorang mahasiswi di UUM telah di latih dan di kaderisasikan oleh puak DAP dan PSM bagi meracuni para pelajar di UUM dengan pendekatan yang sangat halus dan tanpa sedar yang mana bertujuan mewujudkan ketegangan di dalam kampus UUM serta menghancurkan negara tercinta ini. Malah sumber MB menyatakan tugasnya juga adalah bagi menarik undi bagi menghalalkan agenda kepentingan Bang Anwar Bin Ibrahim. 

Mahasiswa UUM harus sedar betapa bahayanya gerakan PSM ini. Apa itu PSM??? Sila baca di sini.

Ini bukti-bukti keterlibatan Bawani di dalam gerakan PSM.


Buat sahabat-sahabat Bawani di UUM. Pasti ada yang berkata sepanjang berkawan dengan Bawani ini, dia seorang yang baik. AWAS!!! Pendekatan gerakan-gerakan ini memang sangat terancang dan halus. Bak kata orang Pijak semut pun tidak mati. Untuk pengetahuan mahasiswi-mahasiswi, kecenderongan golongan yang mengerakkan agenda ini adalah tidak percaya pada tuhan, mengamalkan seks bebas, menjatuhkan pemerintahan ISLAM dan sebagainya. Jadi berhati-hati takut nanti anda terhasut.


Isu Bawani ini tercentus di sebabkan satu forum. Mari lihat sendiri penjelasan daripada penyelaras program ini.


Malah bawani ini telah mendapatkan bantuan dari seorang mamat ini untuk buat satu video bagi mengejek dan mencetuskan provokasi.



*REVOLUSI BUNGA RAYA*



7 comments:

Anonymous said...

fitnah main tibai je .. beruk/ lumbu mane yang nak percaye blog sampah ni :D

citybeez said...

Ini blog bullshit utk menyokong UMNO tahi lembu dan pemimpin wanita SW1M sampah.

Anonymous said...

udah udah ler tuu umngok...tak habis2 dgn kebongokkan korang...memalukan aje...

Anonymous said...

Kalau betul pun dia sokong parti PSM, apa salahnya? PSM adalah satu persatuan yang didaftarkan di bawah Akta Syarikat samalah seperti UMNO.

好人 said...

Apabila lembu bersuara

Masalah betul lembu ni

Fucking hate macai said...

Jangan memain..dapat duit buat citer citer camni. Murahnye maruah ko macai..

ct said...

diam lg elok la....dr berak merata-rata gini.. lantak pi lah dia nk msk politik mana2 pun. puteri umno masuk kampus xpa plk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...