KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 13 February 2013

MB DEDAHKAN PERANCANGAN EKSAN DI PUKUL!!!

Ingatan MB tentang penipuan Edikoup yang telah MB kantoikan semasa Pilihanraya Kampus tahun lepas masih segar di dalam ingatan MB. Bagi mereka yang telah lupa tentang cerita tersebut, mari MB imbauan kembali cerita tersebut. Masa Pilihanraya Kampus yang lepas, MB mendapat berita bahawa terdapat perancangan jahat di mana Edikoup telah merancang mengarahkan beberapa orang memukul dirinya bagi mendapatkan simpati mahasiswa. Malangnya perancangan tersebut telah berjaya MB gagalkan setelah mendapat sumber dari pihak dalaman.


Pada 12hb Febuari 2013, sekali lagi perancangan firaun mereka ini dijalankan. Kali ini Ehsan Bukhari yang dijadikan mangsa. Kecoh satu negara mereka fitnah mengatakan ini perbuatan UMNO dan arahan Dato Seri Najib.  


Lihatlah wajah mangsa yang tidak mampu melakonkan watak kesakitan. Dengan wajah gembira menceritakan bahawa lakonan dan penipuan sedang berjalan. 


Mari MB ulaskan laporan yang telah di buat oleh mamat gay firaun ini. Jika dahulu lakonan Edikoup menyatakan tidak dapat mengenal pasti no pendaftaran yang digunakan. Pada masa itu Edikoup berseorangan. TETAPI dalam kes mamat gay firaun ini melihatkan 3orang yang terlibat. Tidak logik ketiga-tiga tidak lihat no pendaftaran kenderaan yang terlibat memukul mereka ini. Malah MB difahamkan GM13 dilengkapi dengan kamera-kamera canggih bagi merakamkan segala yang terjadi. Mana gambar-gambar kejadian yang berlaku???

Percaya dan percayalah wahai Mahasiswa dan rakyat sekalian!!! Ini adalah satu penipuan yang telah dirancang bagi mengaibkan kepimpinan Perdana Menteri. Selepas ini MB akan ulaskan pendedahan yang lebih menarik tentang maklumat dalaman yang sangat sulit yang berlaku di dalam GM13 ini.


*REVOLUSI BUNGA RAYA*

3 comments:

Fath said...

terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

Fath said...

terbaek..lbh bayak pendedahan kejahatan PKR di blog saya .. jom tngk di http://kakiblogger.mygeng.org/

Malaysia Bangkit said...

tak boleh buka pun blog sahabat tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...