KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 14 February 2013

GEMPAR!!! SUSPEK PUKUL EHSAN BUKHARI SUDAH DI KENAL PASTI!!!!

Setelah membaca artikel daripada sahabat MB di sini, MB terus menjalankan siasatan dengan mendapatkan sumber dalaman yang boleh dipercayai.


Sumber dalaman MB mendakwa bahawa Safwan Anang bakal menarik diri daripada GM13 setelah kecewa dengan sikap seseorang yang membelakangkan dirinya dalam segala gerak kerja GM13. Dakwaan tersebut menyatakan Safwan SANGAT TERKILAN dengan sikap mamat ni umpama terasa di liwat daripada belakang.

Terkejut dengan dakwaan tersebut, MB merisik lagi siapakah orangnya. Hasilnya MB mendapati bahawa Safwan Anang sedang berlaga angin dengan Ehsan Bukhari. Ehsan dikatakan menerima bayaran lebih daripada Safwan Anang dalam gerak kerja GM13 ini menyebabkan Ehsan lebih ke hadapan didalam setiap perancangan yang di jalankan. Malah tidak menghormati Safwan dalam membuat sebarang keputusan.

Dakwaan tersebut menyatakan Safwan sangat terkilan hingga sanggup bertumbuk dengan Ehsan Bukhari terutama apabila gadis kesukaan Safwan Anang cuba dirisik-risik oleh Ehsan Bukhari. Satu demi satu perkara berlaku yang mana menambahkan keretakan di dalam GM13 ini.


Persoalan MB di sini :

1) Adakah Safwan Anang yang mengupah orang untuk memukul Ehsan Bukhari memandangkan tahap kemarahan Safwan seperti hampir kemuncaknya?
2) Adakah perancangan Ehsan Bukhari ini di pukul disebabkan ketidakpuasan hati yang tercentus antara mereka berdua?

Semua yang terlibat di dalam GM13 boleh menjadi saksi kekeruhan perhubungan oleh Safwan Anang dan Ehsan Bukhari ini. Antara lain mahasiswa dan rakyat sendiri dapat melihat Safwan Anang mula menjauhkan diri daripada GM13 ini.

*REVOLUSI BUNGA RAYA*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...