KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 14 February 2013

#BUKTI GM13 DIPERKUDAKAN DAN TERLIBAT POLITIK WANG!!!

Bila kerajaan Barisan Nasional beri BR1M , puak Bang Anwar Bin Ibrahim kata UMNO rasuah rakyat dan pelbagai kata-kata keji dilemparkan kepada barisan kepimpinan kerajaan.




Hari ini MB telah dikejutkan oleh beberapa blog yang mendedahkan bahawa mahasiswa tunggangan Bang Anwar Bin Ibrahim telah dikerah untuk memberi rasuah serta membeli undi daripada rakyat bahawa. Pendedahan ini telah membongkarkan kenapa GM13 beria-ia menjelajah seluruh negara. Bukan hanya bertujuan menyebar fitnah. Tetapi membeli undi rakyat.



Ini antara risalah fitnah yang ditakburkan dan sampul duit yang diberikan oleh mahasiswa GM13 kepada felda Chini di Pahang. Selama ini di caci dan di keji serta dituduh UMNO mengamalkan politik wang. Ternyata Bang Anwar Bin Ibrahim sendiri telah menyemai sifat itu di peringkat mahasiswa sendiri. Cerita tentang pendedahan ini boleh lihat di sini.


MB ingin menyatakan di sini bahawa GM13 bukan mewakili suara Mahasiswa. Mereka ini telah dibayar oleh Bang Anwar Bin Ibrahim untuk memburuk-burukkan kerajaan. Awas!!! Mereka sanggup buat apa sahaja demi WANG sehingga sanggup memukul Eksan Bukhari bagi meraihkan simpati.


*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...