KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 14 February 2013

#GM13 MENIPU PAS SECARA TERANGAN


MB ingin mendedahkan penipuan yang dilakukan oleh GM13 di dalam satu ceramah di markas PAS Felda Chini yang mana MB dapat katakan GM13 telah menipu lebih kurang 60 orang ahli PAS yang hadir dalam ceramah tersebut.

Penipuan yang MB maksudkan ialah GM13 telah menyatakan bahawa mereka telah menghantar memorandum penubuhan GM13 ke pejabat Perdana Menteri tetapi tidak di layan. Kenyataan ini secara terang telah dinyatakan oleh Ekhsan.

MB ingin jelaskan di sini, sesuatu penubuhan parti, persatuan, kelab mahupun sesuatu NGO tersebut tidak perlu menghantar memorandum. Hanya perlu mengisi borang penubuhan dan menghantar minit mesyuarat penubuhan SAHAJA!!! Malah borang tersebut bukannya dihantar kepada pejabat Perdana Menteri. Tetapi dihantar kepada Jabatan Pertubuhan Malaysia atau lebih dikenali sebagai ROS!!! Maklumat lanjut boleh lihat di sini.

1 comment:

Anonymous said...

elok la tu. Si Bahghal menipu Si ToLol..kan dia org duduk sebilik. Sama2 kentut sama2 dpt baunya. hahaha.. Lagi 1, minah2 yg ikut tu tido kat mane ye? ish..panas2 nati mau belendair kat celah beadah tu nak g lap kat mana? Emm..paham2 jer la. Halal Dan Toyibbah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...