KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 6 February 2013

BUKTI PAS TERLIBAT DALAM MAJLIS TARIAN SEPARUH BOGEL


MB tertarik isu ini kerana Bang Anwar Bin Ibrahim berubah wajah apabila ditanya tentang satu majlis Sambutan Tahun Baru yang di adakan di Kulim, Kedah yang mana majoriti penduduk di kawasan Kulim adalah masyarakat Melayu beragama ISLAM. Tindakan PKR menganjurkan Majlis ini seolah-olah mencabar kewibawaan kerajaan PAS. Di dalam Majlis ini terdapat tarian separuh bogel yang mana tidak sepatutnya terjadi di bawah pentadbiran Kerajaan PAS yang memperjuangkan ISLAM. 


MB perhatikan tidak ada tindakan atau amaran tegas yang dilakukan oleh PAS dalam menjawab isu Majlis ini. Adakah PAS benar-benar terlibat dalam membenarkan Majlis seperti ini berlaku???

Sedar atau tidak saban hari DAP dan PKR sengaja mewujudkan provokasi bagi melemahkan PAS yang mana tidak dinafikan bahawa PAS memiliki pengaruh yang besar. Tindakan mengadakan Majlis Tarian Separuh Bogel ini secara peribadi MB mengatakan bagi membuktikan kepada masyarakat cina dan India bahawa DAP mampu menunggang PAS walau apa pun terjadi termaksud isu agama. 

MB menyeru untuk anda fikirkan.

sumber di sini.

*REVOLUSI BUNGA RAYA*

1 comment:

boy_puchong said...

syg la nama pas busuk sbb pengaruh anwar ibrahim..hurmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...