KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 5 February 2013

SULTAN DIHINA, USTAZ DI CELAKA!!!


MB melihat titik perpaduan antara PAS dan UMNO semakin bersinar. Atas nama Islam sudah lama sepatutnya PAS dan UMNO bersatu dan menolak segala kejahilan dan pengkhianat Bang Anwar Bin Ibrahim yang secara nyata telah banyak mencetuskan pergolakkan dalam negara tercinta ini. 


MB gembira melihat Menteri Besar Kedah Yang Sangat Dihormati iaitu Ustaz Dr Azizan bersama-sama Barisan Nasional di dalam satu Majlis. Segala sengketa dilupakan demi Islam tercinta. Malangnya kerana tindakan Menteri Besar ini yang sayangkan agama ISLAM tercinta dengan berbaik-baik dengan Barisan Nasional tidak di senangi oleh Bang Anwar Bin Ibrahim. Lantas di hantarnya seorang mamat Syiah ini yang telah dibayar beribu-ribu RM untuk mencetuskan kemarahan PAS.


Sebagai penyokong perpaduan ISLAM, MB melihat si Mamat Syiah ini harus di ajar oleh puak PAS tentang adat susila. MB sendiri menghormati Ustaz Azizan ini. Di manakah pemuda-pemuda PAS di saat pemimpin kamu di hina dan di sialkan? Isu Khalimah ALLAH pun masih belum kuat kamu protes. Ayuh pemuda PAS, Bangkitlah menolak fitnah-fitnah yang ditimbulkan DAP kerana tidak mahu melihat ISLAM bersatu.



*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...