KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 6 February 2013

JANGAN BACA TENTANG ISU KHALIMAH ALLAH INI!!!

Saban hari kita dapat melihat perpecahan masyarakat akibat daripada provokasi yang dilakukan oleh DAP bagi merosakkan akidah umat Islam di Malaysia ini. Masyarakat harus sedar bahawa Malaysia adalah sebuah negara berbilang agama dan rakyat boleh mengamalkan agama masing-masing walaupun Islam adalah agama rasmi. Keseluruhan masyarakat Malaysia berlainan agama hidup bersama dengan aman dan damai.  MB berharap umat Islam di Malaysia dapat bersatu menyatakan persetujuan di dalam sebarang isu yang berkaitan Islam bagi mengelakkan berlakunya keganasan antara pengikut berlainan agama seperti terjadi di Ireland Utara, Lebanon dan benua kecil di India.

JANGAN BACA JIKA KAMU TIDAK SAYANGKAN AGAMA ISLAM KAMU!!!


Masyarakat Malaysia sejak dari kemerdekaan lagi telah bersepakat menghormati agama yang berlainan dan hak mengamal upacara keagamaan masing-masing oleh pengikutnya walaupun sudah termaktub di dalam perlembagaan bahawa Islam sebagai agama rasmi. Sejak azali kita mengelak mengulas tentang agama orang lain walaupun kita berdebat sesama kita yang menganut agama yang sama bagi mengekalkan perpaduan yang terbina.



Tetapi hari ini kita sedang menghadapi kontroversi berkaitan penggunaan nama Tuhan, “Allah” yang mana ia pernah berlaku kontroversi di sabah dan sarawak perkara yang sama dan telah diselesaikan dengan menerima bahawa penganut Kristian di Sabah dan Sarawak boleh terus menggunakan khalimah “Allah” di dalam Kitab Injil dan pengajaran mereka tetapi tidak boleh dilakukan di negeri-negeri lain. Lebih malangnya hari ini dapat dilihat jarum-jarum halus telah di cucuk masuk di kalangan umat Islam sendiri. Dulu kita menghadapi ancaman dari penganut Kristian sahaja. Tetapi hari ini lebih dashyat lagi bilamana umat Islam menghadapi ancaman dari dalam iaitu dari umat Islam sendiri yang mengiktiraf diri sebagai ulama yang paling alim.



Perkara ini pada pandangan MB terjadi disebabkan ketamakkan kuasa untuk memerintah mengambil alih kerajaan yang sedia ada. Ancaman dari Bang Anwar Bin Ibrahim yang menukarkan agama Islam dengan sebuah negara kerana mahukan sokongan penganut Kristian di Malaysia serta sumber kewangan tidak terhad dari Gerakan Kristian di seluruh dunia menyebabkan umat Islam kian hebat berpecah di Malaysia. Harapan ahli ulama PAS  yang disangkakan perjuangankan ISLAM seperti Nik Ajis dan Hadi Awang sangat mengecewakan kerana rupanya mereka ini turut gilakan kuasa dan ketamakan dunia.



Di dalam Kitab Injil, Kitab Lama (Old Testament) dan Kitab Baru (New Testament), Kitab Injil versi King James dan lain-lain versi, Khalimah “Allah” tidak pernah digunakan sebagai Tuhan mereka. Hanya selepas datangnya Islam dan Al-Quran barulah dunia mengenali khalimah “Allah” ini sebagai nama Tuhan umat Islam. Buktinya Dato” Harun Din sendiri menyatakan bahawa beliau telah mengkaji kitab Injil ini bukan setakat di Malaysia,malah dari Eropah sekalipun TIDAK PERNAH ada tercatat perkata “Allah” di dalam kitab Injil. Ayuh bangkitlah ahli-ahli PAS... Kita bersatu menolak kepimpinan Tertinggi PAS yang telah lupa pada matlamat Perjuangan sebenar PAS!!!!



Kami menghormati semua agama di Malaysia ini untuk bersama kami bangunkan Malaysia. Tetapi ingat jangan di sentuh agama ISLAM kami. Buat pengkhianat dan tali barut yang mengikuti Bang Anwar Bin Ibrahim, insaflah. Jangan kerana kamu pengkhianat, negara tergadai.




Video ini adalah untuk dijadikan iktibar jika masyarakat Malaysia tidak bersatu.


*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...