KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 7 February 2013

PASUKAN YANG DAP PALING TAKUT!!!


Inilah konstable Mohd Suhaimi Bin Razak yang terlibat di dalam penangkapan Bentong Rambo. Bentong Rambo merupakan perogol bersiri yang telah dikenakan hukum penjara 115 tahun semalam. 

Tidak ramai yang memahami jasa pasukan Polis Diraja Malaysia dalam mencegah jenayah yang berlaku di dalam negara. Jika di perhatikan sejak kebelakangan ini provokasi yang dilakukan oleh puak Bang Anwar Bin Ibrahim mencerminkan bahawa pasukan PDRM ini sangat jahil orangnya. Pelbagai kata-kata nista di keluarkan oleh puak-puak Bang Anwar Bin Ibrahim terutamanya DAP setiap masa. Semasa demontrasi yang dijalankan dapat dilihat provokasi yang di reka bagi menimbulkan kemarahan rakyat terhadap Pasukan PDRM. MB memberi amaran keras kepada puak-puak Bang Anwar Bin Ibrahim ini supaya jangan bangkitkan amarah pasukan PDRM di dalam demotransi yang di adakan kerana ia akan menyebabkan perpecahan di dalam masyarakat.

MB menyeru kepada seluruh rakyat menghormati dan menyakini Pasukan PDRM dalam membasmi jenayah dan mengekalkan ketenteraman awam di Malaysia tercinta ini. Pasukan PDRM ini sebenarnya mempunyai risiko yang sangat hebat di dalam melaksanakan tanggungjawab yang di amanahkan.Keberanian Konstabel Mohd Suhaimi Bin Razak ini serta Pasukan PDRM harus dipuji. Semoga Konstable Mohd Suhaimi Bin Razak cepat sembuh. Sama-sama kita doakan.

Untuk mengetahui cerita lanjut, sila lihat di sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...