KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 20 January 2013

PENDEDAHAN POST-MORTEM REVOLUSI BUNGA RAYA V2




Pendedahan MB seterusnya post-mortem Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) ini adalah menjurus kepada PDRM. Pelbagai perancangan telah dibuat untuk mencemarkan imej polis di dalam HKR ini yang mana telah di letakkan Hishamuddin Rais sebagai ketua unit tempur. Tugasnya adalah mewujudkan provokasi dengan pihak polis. Jika dilihat beberapa hari sebelum terjadinya HKR, pelbagai provokasi dan kenyataan terhadap polis telah dilakukan di media maya.



Malangnya kejayaan dalam memburukkan imej PDRM seperti mana dilakukan sewaktu BERSIH tempoh hari gagal dilakukan. Sikap tenang PDRM yang sangat profesional dalam menjalankan tugas sepanjang HKR berlangsung amat mengecewakan Bang Anwar Bin Ibrahim. Kekecewaan Bang Anwar Bin Ibrahim diluahkan kepada kepimpinan Pakatan Rakyat. Lantas Bang Anwar Bin Ibrahim mengarahkan Gerak Perang Saraf Pakatan Rakyat memainkan isu memuji pihak PDRM bagi menarik kembali sokongan rakyat malah bagi melahirkan rasa bangga di kalangan PDRM dengan harapan pihak PDRM menyokong Pakatan Rakyat nanti.


MB mengharapkan PDRM tidak tergoda dan termakan dengan pujian Bang Anwar Bin Ibrahim ini. Sikap manusia suka dipuji. Itu tidak dapat di nafikan. Jadi AWAS PDRM!!! Jangan kamu ternoda dengan pujian palsu ini.

MB disini mengucapkan TAHNIAH KEPADA PDRM diatas kebijaksanaan menanggani provokasi yang dilakukan oleh Pakatan Bang Anwar Bin Ibrahim ini. Malah MB berikrar untuk membantu pihak PDRM sekiranya diperlukan bagi membanteras anasir-anasir puaka ini.

*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...