KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 20 January 2013

AMUKAN PAS TERHADAP DAP???


Saban hari MB sangat kecewa melihat apa yang terjadi di bumi Malaysia tercinta ini. Daripada isu Khalimah ALLAH, kini isu yang sengaja di timbulkan oleh puak DAP atau bahasa mudah cina belaan Bang Anwar Bin Ibrahim ini ialah penghinaan ke atas Kitab AL-Quran. Apa yang di keluarkan daripada Patrick Teoh dengan menghina Al-Quran tidak dapat dimaafkan oleh MB sekiranya tiada jaminan dan penjelasan yang boleh diterima. MB pelik kerana sehingga saat ini masih belum ada desakan yang lantang daripada puak PAS. Adakah PAS sudah menjadi PENAKUT???



Kata-kata banggang daripada Bob Lokman amat mengecewakan. Islam kah Bob Lokman ini? Tidak ada maruahkah hingga sanggup membela DAP sehingga sedemikian rupa? 



Provokasi DAP untuk mengedarkan bible berbahasa Melayu sedang dijalankan. Bahkan daripada awal lagi DAP telah menyatakan isu Khalimah ALLAH bukan masalah mereka. Hari ini kita dapat lihat betapa celakanya DAP ini mengedarkan kitab Bible dalam bahasa Melayu kepada budak-budak sekolah yang mana baru hendak kenal erti kehidupan. Tindakan mereka ini memang sengaja dilakukan bagi menimbulkan ketegangan pada umat Islam. 


Seperti yang dilaporkan dan dilihat di dalam gambar di atas, dengan muka selamber badak mamat celaka ini mengedarkan kitab bible. MANA SUARA PAS TENTANG PERKARA INI? MASIHKAH MEREKA MAHU MEMBELA PUAK DAP INI!!!



Bukan sahaja didalam bahasa Melayu. Malah dikesan juga terdapat tulisan jawi di dalam Kitab Bible yang diedarkan. Ini dibuat bagi menimbulkan kekeliruan kepada kanak-kanak sekolah bagi merosakkan akidah mereka.


Jauh di sudut hati MB sangat kecewa dengan mereka yang lantang mengatakan memperjuangkan ISLAM tetapi hanya sekadar di bibir sahaja bila berhadapan dengan puak DAP ini. Ini antara agenda bagi menjahanamkan ISLAM di MALAYSIA.

*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...