KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 20 January 2013

PENDEDAHAN POST-MORTEM REVOLUSI BUNGA RAYA V4



Siri pendedahan akhir Post-Mortem Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) ini ialah peratusan sokongan rakyat terhadap Pakatan Rakyat. Di dalam Post-Mortem ini kata sepakat daripada barisan kepimpinan Pakatan Rakyat bersetuju bahawa sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat tidak ada penambahan yang mana bahasa mudahnya tidak naik langsung peratusan tersebut. Ini amat mengusarkan Bang Anwar Bin Ibrahim kerana dianggarkan modal yang telah dikeluarkan untuk Himpunan Kebangkitan Rakyat ini melibatkan berjuta-juta perbelanjaan. Malah populariti Himpunan Kebangkitan Rakyat ini telah kembali kepada pasca BERSIH. Hasil perbincangan analisis ini beberapa tindakan akan di ambil iaitu memberi tumpuan sepenuhnya kepada manifesto dan strategi memenangi hati rakyat. Pihak kempipinan telah bersetuju untuk mengumumkan manifesto dalam masa terdekat ini kerana ia dirasakan sangat perlu bagi mematahkan pendekatan yang Barisan Nasional lakukan.





Sumber yang MB dengar turut menyatakan bahawa peruntukkan sebanyak RM1.5juta akan diberikan kepada Gerakan Media Baru Pakatan Rakyat untuk negeri strategik seperti di SABAH dan SARAWAK bagi meningkatkan Gerak Perang Saraf di sana. 











Satu nilai yang besar yang membuatkan MB tertanya-tanya dari mana duit itu datang? Malah MB turut tertanya-tanya berapa jumlah yang diberikan kepada golongan muda untuk menaikkan BAWANI bagi mencetuskan fenomena dikalangan anak muda ini???




*REVOLUSI BUNGA RAYA*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...