KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 23 September 2012

PMI BERMAIN WAYANG DI UTARA TANAHAIR!!!

Seperti pernah MB dedahkan sebelum ini tentang kepincangan antara Pro-Mahasiswa dan Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) , hari ini terbukti apabila Persatuan Mahasiswa Islam di sebuah kampus utara tanah air telah mengeluarkan kenyataan bahawa PMI tidak sama dengan Pro-Mahasiswa. Ternyata kenyataan ini adalah satu propanganda bagi meraih undi mahasiswa di dalam Pilihanraya Kampus kali ini.



Ini kenyataan yang MB maksudkan. Bagi MB mereka pandai berkata-kata dengan mengaitkan agama. Tapi apabila kepentingan sesuatu disebabkan oleh kepentingan individu tertentu, mereka terlupa tentang adab di dalam agama.



Mahasiswa jangan lupa apa yang telah dilakukan oleh Persatuan Mahasiswa Islam bersama Pro-Mahasiswa ini. Sehingga saat in Persatuan Mahasiswa Islam tidak memberi penjelasan berhubung isu ini.

MB mencabar Ummul Aiman menjawab isu ini!!!


Nantikan pendedahan selanjutnya.

1 comment:

Yassin Mohd Yusof said...

Assalamualaikum, y buena!
Saya masih kurang jelas dgn isu yang dibawakan oleh Admin blog ini. Bagi saya, kenyataan yang dikeluarkan oleh Saudari Ummul Aiman itu benar dan tepat sekali. PMI tidak ada kaitan dgn PRO Mahasiswa. Mungkin Admin perlu melihat situasi sebenar di kampus,maksud saya perbezaan antara dua badan ini.

*jangan dek kerana ghairah berpolitik, persatuan agama sendiri diabaikan. kalau tak suka, Persatuan Mahasiswa Hindu mahupun Buddha sedia menerima anda.

Presiden
Persatuan Pelajar Fakulti Kejuruteraan Elektrik,
Universiti Teknologi Malaysia,
Madrid, Spain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...