KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 24 September 2012

PENDEDAHAN PENIPUAN PMI DI UTARA TANAHAIR!!!


MB terpanggil mendedahkan kejahatan dan kejahilan yang dimainkan oleh Pro-Mahasiswa dan PMI ini. Hasil risikan dalaman MB dengan rakan-rakan didalam Pro-Mahasiswa. Di USM ini berlaku perpecahan kerana ada yang menyokong pendekatan berdemo dan ada yang lantang ke arah tersebut. Malah dari rakan MB tersebut menyatakan PMI akan blast SMS yang mana akan menunjukkan Aspirasi yang buat dan memberi simpati kepada Pro-Mahasiswa ataupun PMI ini.


Jika diperhatikan apa yang UMMUL AIMAN katakan dalam kenyataan bahawa PMI tidak bersama Pro-Mahasiswa ini dusta. Semasa rapat umum berlangsung, MB melihat mereka berjuang atas platform Pro-Mahasiswa. MB tidak melihat pun mereka tidak bersama. Sebenarnya ini adalah CUBAAN untuk menyembunyikan daripada dikaitkan dengan KEJAHILAN yang mereka lakukan.

UNTUK LEBIH LANJUT SILA LIHAT DI SINI.

NANTIKAN PENDEDAHAN SENDIRI ORANG KANAN PMI DI USM TENTANG PERANCANGAN JAHAT DAN ZALIM PRO-MAHASISWA DALAM KONSPIRASI BERSIH KAMPUS!!!!




Anda berhak memilih mana satu pilihan PEMIMPIN yang anda impikan untuk menjaga dan memperjuangkan kebajikan anda sebagai mahasiswa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...