KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 27 September 2012

KONSPIRASI BERSIH KAMPUS DIPECAHKAN



Terkejut MB apabila mendapat tahu bahawa Pakatan telah mewujudkan agenda yang terancang yang sangat halus untuk memastikan setiap kampus menjadi milik mereka serta menjadikan suasana kampus kacau bilau. Hasil risikan sahabat MB menyatakan ia telah lama berlaku dan kemuncaknya menjelang PRU-13 ini. Untuk mengetahui lebih lanjut pendedahan ini, sila lihat di :



Segala konspirasi ini benar-benar terancang hinggakan ketegangan berlaku disana sini dikalangan mahasiswa. Kegagalan konspirasi Edikoup dipukul menjelang pengundian tempoh hari adalah berada di dalam Konspirasi Bersih Kampus ini. 

Penipuan di mana Edikoup berada semasa dia dipukul mengikut kenyataan rasmi yang dibuat, akan didedahkan dan dikantoikan oleh ORANG KANAN Edikoup sendiri nanti. Jangan terkejut!!! Malah ia akan disahkan oleh 4orang calon MPP yang telah memenangi PRK kali ini. 4orang ini juga bakal melompat parti bersama PENGGERAK MAHASISWA setelah kecewa dengan permainan jahat Pro-Mahasiswa ini setelah terasa tertipu dengan ideologi yang Pro-Mahasiswa bawa.


Nantikan kenyataan rasmi 4orang CALON PRO-M yang telah menang untuk bersama PENGGERAK MAHASISWA secara rasmi!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...