KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 15 April 2012

PANAS!!! SISWA SISWI PEMBAKANG KANTOI DI KL!!! DEMO GAGAL!!!


MB menjumpai sendiri poster ini disekitar Center Market dan Pudu. MB setuju sekiranya PTPTN mereka ini ditarik balik. Tapi MB rasa patut di tambahkan lagi cadangan bahawa MEREKA ini diberhentikan terus dari Universiti dan dibuang negara kerana memburukkan maruah negara!!!


Kali ini mungkin ulasan MB agak keras dan kasar sedikit kerana MB sangat kecewa dengan tindakan BODOH mereka ini yang berpikiran CETEK. Kamu terdiri daripada pelajar-pelajar daripada universiti ternama TETAPI pemikiran kamu diletakkan dalam kasta yang paling rendah. MB rasa yang memakai tudung dan berlakon islamic bagi MB itu,sila buka tudung kamu dan pakai seperti kekasih Fahmi Reza la. Kenapa MB berkata begitu kerana kamu meletakkan nilai agama kamu ke kasta paling rendah. Buktinya di sini dan sini.



MB pernah ulas sebelum ini yang mereka ini menyatakan tidak mahu campur tangan politik luar. Tetapi ternyata mereka ini berbohong lagi. Buktinya di sini. Sila juga baca bahagian komen.



MB berharap gambar-gambar disini di edarkan secara meluas supaya seluruh rakyat Malaysia sedar siapa mereka ini. Dan MB harap sesiapa yang mengenali mereka ini, sila BOIKOT mereka ini. Tolong SOUND juga mereka ini supaya menjaga tatasusila mereka. MB cuma berharap JANGAN memalukan negara yang MB cintai ini!!!








Perhatikan betul-betul wajah siswi ini. Layakkah mereka ini menjadi seorang isteri bagi setiap lelaki yang soleh??? Bagi mereka yang mengenali mereka ini, MB sarankan BOIKOT mereka ini agar kamu tidak terpengaruh dengan mereka ini....



Dan MB mengesah supaya Pakatan Rakyat Hapuskan dulu yuran di universiti seperti di dalam gambar di atas.

MB disini ingin mengistiharkan PERANG kepada MEREKA-MEREKA ini kerana TELAH MEMALUKAN MEMALUKAN NEGARA MALAYSIA TERCINTA dan MENCEMARKAN MARUAH NEGARA!!!

MB akan mendedahkan dengan lebih lanjut tentang pengkhianat-pengkhianat negara ini dan menelajangkan mereka satu persatu. MB harap anda sentiasa memberi sokongan kepada MB. Tunggu ulasan lanjut MB selepas ini.


10 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah..nasib baik bertudung penuh seperti yg disyariatkan..
sebarlah ke seluruh negeri..
y berharga masih terpelihara..:)

Anonymous said...

tgk bkn semua ambk ptptn tp semua ad hak pe...yg politik luar g masuk dlm u bole pulak.."berlaku di UTHM"..

Anonymous said...

Sokong comment atas ni..
ble ade ceramah POLITIK dari BN..
bekalan elektrik di kolej kediaman di putuskan dan memaksa pelajar mendengar ceramah POLITIK tersebut..

Anonymous said...

kepala hotak korg...ni semua muka2 yang difitnah..aku kenal hampir semua pelajar dalam ni...kompon dyorg xde pun pinjam ptptpu tu..hentikanlah fitnah kalau tak tahu fakta..sekadar provokasi org bodoh x payyah layan~

publicbear89 said...

Give and take...

publicbear89 said...

Give and take...

Anonymous said...

aik??? org yg x pinjam ptptn pun masuk lam ni jgk?? mmg tipu la.. xtahu ap2, main hentam je nih.. ish2 dunia2..

Anonymous said...

pandai2 wt cerita ni, tahu asal usul x? tak baik fitnah2 dosa lebih besar dari mmbunuh.!

Anonymous said...

bodo dia ni..bkn tau apa pn...ntah2 ngaji pn drjh 6 ja ni

Anonymous said...

[url=http://vtyupdr.com]kiGIbUt[/url] - GrchHJOWIwKCJKsp , http://pyfnknfrtw.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...