KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 17 April 2012

KEJAHILAN SMM PMI DAN PRO MAHASISWA DIDEDAHKAN!!! TERKINI!!!


MB sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang mendedahkan kejahilan yang berlaku di dalam DEMO GAGAL ini. MB sangat terkilan dengan PERSATUAN MAHASISWA ISLAM (PMI) ataupun mudah dikenali sebagai Pro Mahasiswa yang setiap hari melaungkan KAMI MEMPERJUANGKAN ISLAM. Inikah hasil daripada perjuangan yang dibawah oleh Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) atau Pro Mahasiswa???

MB juga tertanya-tanya adakah Persatuan Mahasiswa Islam dan Pro Mahasiswa di setiap IPTA menyokong tindakan pemimpin kamu yang biadap dan terpengaruh dengan budaya sosialis ini??? Bangkitlah seluruh IPTA mengecam tindakan mereka ini. Tolak setiap pemimpin mereka ini. Jauhi mereka ini.

MB ingin bertanya kepada seluruh mahasiswa Islam dan seluruh umat Islam amnya di Malaysia, adakah anda hendak membiarkan kejahilan begini berlaku??? Dimana maruah agama kamu semua??? Adakah kamu hanya sekadar melihat sahaja semua ini berlaku???

Secara jujur MB sangat terkilan dengan pemimpin-pemimpin PAS yang terlibat didalam DEMO GAGAL ini. MB menegaskan disini pemimpin-pemimpin yang terlibat dalam DEMO GAGAL ini telah merosakkan imej PAS itu sendiri. MB sedar bukan semua pemimpin PAS begitu. TETAPI pemimpin PAS yang lain adakah kamu TAKUT untuk menegur mereka ini????

MB disini mengajak Dato' Dr Harun Din selaku Timbalan Mursyidul Am Pas untuk bersama-sama dengan Dato' Dr Hassan Ali dan rakan-rakan beliau memperjuangkan Islam sebenar dan melawan anasir-anasir BUSUK ini. Adakah Dato' Dr Harun Din ingin membiarkan begitu sahaja PENARI TIANG dan rakan-rakannya serta perancang utama pergerakan ini iaitu Fahmi Komunis merosakkan anak bangsa kita tercinta???

Sekali lagi MB mendedahkan gambar mereka-mereka yang terlibat ini untuk seluruh rakyat Malaysia menolak mereka ini.




Untuk Pendedahan lebih hangat dan terkini boleh dilihat disini, sini, dan disini


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...