KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 15 April 2012

CABARAN MB KEPADA ADAM ADLI DAN RAKAN-RAKAN

Sampah penuh dibiarkan begitu sahaja oleh mereka ini. Inikah sikap mereka yang ingin ditonjolkan???



Seperti yang MB nyatakan di dalam post sebelum ini bahawa MB telah mengistiharkan perang kepada Adam Adli@Penari Tiang dan mahasiswa pakatan ini, hari ini MB mencabar mereka ini pertahankan apa yang mereka katakan iaitu mereka akan stay didataran sampai 28hb ini


MB mencabar mereka stay di dalam khemah mereka itu walau apa pun terjadi sehingga 28hb April 2012 ini seperti cakap bongkah mereka itu. Sebentar tadi MB mengira khemah mereka sudah tinggal 4buah daripada 6buah. MB mencabar mereka ini untuk kekalkan  6khemah itu dan jangan kurang daripada 6 khemah itu.


MB rasa sekarang ini mereka tengah ligat memikirkan bagaimana untuk melakukan provokasi rasanya. Bahkan sifu mereka Fahmi Reza@Fahmi Komunis sendiri tengah memikirkan langkah seterusnya.


Kalau setakat majlis perbandaran datang untuk menghalau,apa la sangat. Bukan FRU pun yang datang. Polis pun tak mengganggu kamu rasanya. Kamu selalu mengatakan akan tentang habis-habisan kan. So,lakukan. MB nak tengok samada kamu berani kotakan kata-kata kamu dan menerima cabaran MB ini. 


Dan MB ingatkan jaga kebersihan la wahai Penari Tiang dan rakan-rakan. Kamu memang sampah masyarakat dah. Jangan la kamu nak kotorkan kawasan orang ramai pulak. Jangan bazirkan duit rakyat la nak bayar gaji orang bersihkan sampah yang kamu tinggalkan tu.


Cerita terkini lagi ada di sini.

3 comments:

Anonymous said...

Dah....lah tu kawan2 oi.....gi balik tido kat rumah lagi baik,mak ko masak sedap2 kat rumah,baliklah makan dan tido.kau ikut cakap org politik bodoh tu pasal apa,hey....rakyat msia meluatlah tengok gelagat bodoh korang.

Anonymous said...

rasa bak tmuntah tengok glagat mahasewel

Malaysia Bangkit said...

betul tu... ibu ngandung pun xtermuntah mcm kita ni kan... buat peminat setia MB, mulai saat ini MB akan labelkan adam adli sebagai penari tiang. harap rakan2 bloger yang lain dapat turun serta menggunakan label ini. dan fahmi reza sebagai fahmi komunis.

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...