KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 16 April 2012

SERUAN BERJUANG DARI MB NYAHKAN ANASIR BUSUK!!!


MB dengan rasa rendah diri  mengucapkan terima kasih kepada mereka yang telah menghasilkan video ini. Video ini benar-benar telah mencuit perasaan MB dengan 1001 rasa. Tergamak mereka-mereka ini menghina PEMIMPIN negara sehingga begitu sekali. Inilah budaya yang dibawah olah anasir-anasir yang hendak mengadaikan negara.

MB sangat terkilan kerana mereka yang melakukan ini terdiri daripada kumpulan Persatuan Mahasiswa ISLAM (PMI) yang melaungkan memperjuangkan ISLAM!!! Dimana nilai KAMU??? Jangan terpengaruh dengan agenda SMM yang didalangi oleh anasir-anasir yang mempunyai kepentingan peribadi.

MB juga sangat terkilan dengan pemimpin-pemimpin PAS yang terlibat dengan mereka ini! Sedarlah wahai ahli PAS.Perjuangan Kamu adalah menegakkan ISLAM!!! Adakah kamu hendak membiarkan PEMIMPIN-PEMIMPIN kamu yang melakukan perbuatan keji ini begitu sahaja??? Bangkitlah wahai ahli-ahli PAS sekalian. Bertindaklah MENOLAK PEMIMPIN-PEMIMPIN KAMU yang melakukan tindakan yang HINA ini. Dimana Dato Harun Din pemimpin yang MB puja didalam PAS??? Adakah Dato Harun Din masih ingin membiarkan PARTI yang Dato Harun Din sayangi ini terus terpesong???

Dimana pula kumpulan pelajar yang kononnya Pro Kerajaan??? Tidakkah kamu ingin tampil mempertahankan pemimpin negara kamu??? Ayuh kamu semua. Kentalkan jiwa. Kuatkan azam. Bantu pelajar-pelajar yang telah tersesat jauh ini kembali ke pangkat jalan. 

Di mana pemimpin-pemimpin Barisan Nasional dikala KETUA kamu dihina sebegini rupa??? Bersatulah wahai pemimpin Barisan Nasional. Jangan kamu lalai dan leka. Ini negara kamu. Selamatkan negara kamu dari anasir-anasir BUSUK ini. Adakah kamu hendak biarkan seorang PENARI TIANG dan RAKAN-RAKANNYA merosakkan maruah ketua dan negara kamu??? BERJUANGLAH KAMU MEMPERTAHANKAN NEGARA INI. MB akan sentiasa didalam perjuangan demi tanahair tercinta.

Kepada seluruh RAKYAT MALAYSIA!!!ADAKAH KAMU MASIH MAHU LENA DENGAN PENGHINAAN YANG DITUJUKKAN INI LAGI??? BANGKITLAH!!! BANGUNLAH!!! BERSATULAH SELURUH RAKYAT MALAYSIA MENOLAK MEREKA INI!!!


Selamatkan pelajar-pelajar ini supaya tidak terus hanyut dengan anasir-anasir BUSUK yang menggunakan pendekatan yang tersangat halus untuk memesongkan akidah mereka ini.


1 comment:

oo said...

tlg buang hasan ali ngn bndra PR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...