KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 19 February 2013

BUKTI PLKN TERLIBAT REKRUT JENTERA ANWAR?NILAIKAN!!!


Sebelum ini MB pernah dedahkan tentang pengkhianat negara yang menjadi jurulatih di dalam PLKN. Pendedahan demi pendedahan di sini  dan sini telah membuktikan betapa hebatnya Bang Anwar Bin Ibrahim mengatur strategik di dalam rekrut jentera-jentera anak muda bagi menggulingkan serta menimbulkan huru-hara di dalam negara ini.


Inilah Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara iaitu Dato' Haji Abdul Hadi Bin Awang Kechil. Selepas pendedahan yang MB lakukan, MB memantau lebih mendalam tentang gerakan menyebarkan pengaruh komunis yang telah bergerak di dalam PLKN. Sejak daripada pendedahan tersebut, MB sangat terkilan kerana masih tidak ada tindakan keras di ambil ke atas jurulatih ini. 

Persoalan di sini adakah Ketua Pengarah JLKN sendiri terlibat di dalam gerakan ini? Jika tidak, kenapa tidak ada tindakan yang di ambil terhadap si pengkhianat negara ini? Di mana penjelasan JLKN terhadap isu ini?


Sekali lagi MB dedahkan bukti-bukti jurulatih PLKN terlibat di dalam gerakan menjadikan negara ini komunis. Jurulatih ini dikenali sebagai Mohd Haizal Yatiran bersama dengan tokoh KOMUNIS iaitu Abdullah CD. 


Di mana di dalam gambar ini secara terangan membuktikan betapa Haizal ini mengagungkan komunis. Gerakan mereka ini telah mempergunakan pelatih-pelatih PLKN untuk menyebarkan perjuangan komunis ini secara tersirat dan tersurat. Mereka menyebarkan agenda-agenda komunis ini melalui fb-fb beberapa jurulatih dan pelatih-pelatih mereka. Adakah Ketua Pengarah JLKN buta mata melihat bukti-bukti ini?


Di mana ini MB sediakan video bagi membuktikan lagi pengkhianat ini secara terangan menjadi penghasut serta pengkhianat negara.


*REVOLUSI BUNGA RAYA*

4 comments:

Anonymous said...

elehh..saya pun boleh buat gambar2 fitnah begini.cehh..pelakon hebatt..phiuuu..murah punya blog

Anonymous said...

Hahaha. Nice try kiddy kidfy

Zainudin Ali said...

eloklah KDN khasnya Dato Fauzi ambik perhati dan tindakan terhadap pendedahan ini. Kerja2 mengkhianat mcm ni jgn dibiarkan....

Zainudin Ali said...

jika fitnah, kena buat penjelasan. Pemfitnah tu kena bawaklah ke mahkamah...rakyat ibu bapa nak tahu apa ke sudahnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...