KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 4 January 2013

BUKTI : PLKN REKRUT JENTERA ANWAR






Nama: Mohd Haizal Yatiran
Asal: Kg. Sg. Manila, Sabah
Status terkini : Bekas pelajar USM dari pusat pengajian seni, melanjutkan pengajian ke peringkat Sarjana di UPM
Pernah terlibat dlm beberapa siri demonstrasi Pembangkang seperti Bersih 2.0, 3.0, Himpunan Hijau, Anti PTPTN.
Dipercayai terpengaruh dengan fahaman kiri (komunis)
Merupakan jurulatih di kem PLKN, Paya Indah
Taksub dengan agenda menukar kerajaan dan menjatuhkan institusi raja-raja Melayu.
Pernah dibelasah ketika menuntut di USM kerana sikap melampaunya.

Semasa Demo Bersih
Beliau dipercayai antara ribuan komrad Anwar dan PR yang dihantar masuk dalam agensi-agensi kerajaan untuk merosakkan imej kerajaan dari dalam. Ini terbukti apabila program-program yang dianjurkan oleh kerajaan boleh dikatakan GAGAL. Kebanyakkan program-program ini tidak mencapai objektif dan matlamat yang sepatutnya walaupun ia berjaya mengumpulkan ribuan peserta.



Tugas mamat ini di dalam PLKN adalah mempengaruhi para peserta supaya membenci pihak kerajaan. Mamat ini dipercayai menerima 'upah' khas sekiranya berjaya menarik sokongan golongan muda dalam dikalangan peserta PLKN kepada PR. Sumber dalaman MB mengatakan “upah” ini mencecah puluhan ribu ringgit. Hasil desakan untuk kemewahan berumah tangga, Mamat ini telah tekun melaksanakan tugas-tugas merekrut jentera-jentera untuk Bang Anwar Bin Ibrahim.



Persoalan MB disini, bagaimana pihak berkuasa memilih jurulatih-jurulatih ini? PLKN adalah tunjang harapan negara dalam mendidik anak bangsa generasi muda diperingkat remaja. Jika tunjang ini telah gagal, apakah nasib negara ini? Adakah Pengarah PLKN ini merupakan talibarut kepada Bang Anwar Bin Ibrahim? Atau penilai-penilai semasa ditemuduga yang menjadi talibarut?






Ini baru seorang? Bagaimana dengan komrad-komrad lain yang tidak didedahkan lagi? Apakah agenda mereka? Sejauh mana hasil yang telah dicapai oleh mereka? Bagaimana dgn agensi-agensi kerajaan lain seperti sekolah dan universiti serta kementerian yang dipertanggungjawabkan untuk memberi latihan kepada anak bangsa dan kakitangan awam?





Malah terlalu banyak pendedahan yang dilakukan tentang talibarut-talibarut didalam kerajaan hinggakan orang kepercayaan kepada Perdana Menteri sendiri ada yang menjadi pengkhianat. Tetapi di mana tindakan yang diambil? MB mengharapkan kembali bersatu wahai pemimpin yang masih sayangkan negara ini. Bersatulah berjuang menghukum pengkhianat-pengkhianat yang ada.


Demi Agama, Bangsa dan Tanahair.


5 comments:

Anonymous said...

INI BARU BETUL-BETUL SALAH BN

Anonymous said...

ni semua fakta salah.. apa ke ko merepek ni.. xdenya beribu2 bayar,lgpun mamat 2 bkn kje dgn kerajaan,,yg dia jd jrlth 2 pn part time je..pgrm yg di ajar Program Integrasi yg mana modulnya tentang keagamaan,kebudayaan,dan peranan lelaki dan perempuan..aku tahu la sb aku yg ambil dia jd jrlth prt tme.. nk bt info jgnla melebih2..selidik btl2..xpnh dia kna pkulnya sb aku ni satu u dgn dia,satu kos plk tu.. ko ni aku saman kan.. telus la skit bt info,jgn tabur je..ko jgk dapat dosa...ko xknl jgn bt dh lama knl..stiap ayat dan perkataan jgn dslah fhm..ko xtau pasal seni jgn nk mlbh2 plk

Anonymous said...

WTF? dia ni just masuk PLKN 5 hari je utk ajar integrasi (program luar yg dikendalikan oleh starza corporation).. n dia ni bukan jurulatih pun... jgn suka2 nk babitkan jurulatih PLKN ngan die... Tunggu tindakan undang-undang yg akan diambil atas blog ni.

Anonymous said...

Jgn memburukkn jurulatih PLKN....
Dia tue xde pn kt kem paya indah...selidik dulu la sebelum tulis tue...

Anonymous said...

partime pun dia still niat untuk rosakan pelajar PLKN kan terang2 kat post wall dia...ape yg tak slidik nya....sape yg kene tindakan undang nye...STRAZA corp yg patut di pertangung jawabkan sebab tak check betul2 hantar komunis pi ajar budak plkn......5 hari pun still cukup untuk menghasut budak2 mentah plkn kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...