KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 28 December 2012

ANAK MENIPU AHLI PAS!!! LINTAS LANGSUNG KEKECOHAN FELDA!!!


Hari ini Felda yang disayangi oleh orang-orang Melayu telah dicemari oleh puak-puak Upahan Bang Anwar Bin Ibrahim bagi menghapuskan rezeki orang Melayu. 



Kumpulan upahan Bang Anwar Bin Ibrahim tergesak-gesak bergerak ke lokasi berkumpul selepas selesai solat Jumaat. Rasa-rata kelihatan tidak khusyuk di dalam solat hari ini.


Bagi memenuhi dan menunjukkan bahawa mereka ini ramai, mereka telah meminta unit AMAL PAS yang bukan daripada anak Felda untuk memenuhkan ruang. Ramai daripada mereka dibayar untuk datang.

Kumpulan penyokong kerajaan yang datang dari Felda ke semuanya turut bersama bagi menandakan sokongan kepada kerajaan dan kepimpinan Perdana Menteri.



PDRM terpaksa mengawal keadaan dengan memisahkan kedua-dua belah pihak bagi memastikan tidak ada pergaduhan yang kemungkinan di cetuskan oleh puak upahan Bang Anwar Bin Ibrahim.


Hasil risikan dalaman MB mendapati hampir 90 peratus yang datang ke perhimpunan ini adalah kerana hendak MENDESAK LIM GUAN ENG memohon maaf kepada seluruh umat ISLAM dan meletak jawatan. Tetapi rupanya mereka telah ditipu oleh ANAK semata-mata kerana tidak ada sepatah pun perkataan atau ayat yang mendesak LIM GUAN ENG memohon maaf!!! 

Poster dibawah ini telah disebarkan ke seluruh negara bagi mengumpulkan ahli PAS untuk menyatakan bantahan. Tetapi malangnya.....


Hasil tinjauan MB rata-rata memaki hamun ANAK kerana tidak mempunyai perasaan untuk memperjuangkan AGAMA ISLAM tercinta!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...