KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 23 December 2012

SAFWAN ANANG KANTOI MENIPU DI PENJARA KAJANG???


Kelakar bila MB dengar cerita ini. Buat mahasiswa dan rakyat yang terpedaya tentang cerita ini,MB harap anda nilai dan fikirkan apa yang MB sampaikan kebenaran sebenarnya.

Dari sumber dalaman MB menyatakan mereka terpaksa membatalkan perancangan untuk berkhemah di hadapan penjara kajang kerana disitu mereka tidak mendapat sokongan langsung. Mereka berpindah ke dataran kerana disitu terdapat ramai orang yang bersantai disitu. Lalu mereka dapat gunakan keadaan persekitaran di dataran merdeka dengan spin menyatakan mereka mendapat sokongan padu dari orang ramai. Hakikatnya anda nilai sendiri.


Ini adalah hasil tinjauan MB serta sahabat-sahabat MB. Jika anda lihat di tweeter dan kenyataan dari Safwan Chair dan Pro-Mahasiswa, mereka menyatakan ramai yang menyokong mereka dan yang akan berkhemah di hadapan penjara kajang ini mencecah 100orang. Hakikatnya hasil tinjauan dari jam 6pagi hingga 9pagi menunjukkan hanya ada dalam 5 atau 6 orang sahaja disitu. Inikah yang dikatakan mendapat sokongan padu?


Cuba perhatikan mamat yang berbaju kuning itu. Maklumat MB menyatakan mamat ni yang dok hantar makanan kepada mereka yang tido dikhemah tersebut. Adakah makanan yang di bawa itu untuk 100 orang? untuk 10orang pun tak lepas. 

MB menyatakan disini, cukup-cukup la untuk menipu rakyat. 

MB akan londehkan mereka ini lagi nanti. Paling menarik nak tahu siapa yang tidur dalam khemah itu? Nantikan pendedahan dari MB nanti.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...