KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 12 December 2012

GEMPAR!!!JPN DISERBU KAKI DEMO BERBAYAR!!!


MB mendapat berita daripada seorang sahabat yang berada di JPN tentang demotrasi yang baru di adakan sebentar tadi oleh kaum india yang mana setelah di selidik oleh MB ia melibatkan pencacai-pencacai PKR berhubung isu kad pengenalan dan sijil lahir beberapa orang kaum india. MB mencari-cari maklumat demontrasi ini di alam maya dan terjumpa satu komen daripada rakyat tentang demontrasi ini. Dibawah ini dipetik daripada kata-kata tersebut.

KURANG AJAR - pendemo pendemo pakatan pembangkang yang dibayar rm100 sorang untuk membuat kekecohan hari ini di bangunan JPN Putrajaya bertindak biadap bila merempuh pintu masuk JPN.
Tidak cukup dengan itu ada diantara pendemo yang memiliki kad pengenalan merah memaki hamun warga JPN dan bertindak kasar.
Apa bangsat mereka ni? Dah dapat kad pengenalan merah tapi masih tak berpuas hati dengan pemberian yang diberikan? inilah satu sikap bangsat yang diajar oleh puak Pakatan Pembangkang kepada golongan pendatang.
Aku rasa elok mereka yg miliki kad pengenalan merah berdemo di JPN serahkan kad pengenalan mereka dan berambus balik ke negara asal.
Dasar tak kenang di untung bangsat sekalian yang ada ni terutama pemimpin pakatan pembangkang.



Bagi MB isu ini boleh diselesaikan dengan tolenrasi dan perbincangan antara pihak yang terlibat. Tidak perlu mengambil tindakan terburu-buru seperti ini. Malah apa yang MB saksikan seperti terdapat dalang dalam demontrasi ini yang sengaja ingin merosakkan imej jabatan Pendaftaran malah menimbulkan ketegangan dalam negara.

1 Malaysia Menolak Demontrasi Jalanan Pembangkang!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...