KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 15 May 2012

MANTAN PM RAMAL PRU 13



"Tempoh yang sesuai untuk mengadakan pilihanraya ialah pada pertengahan September iaitu selepas masyarakat beragama Islam menyambut Hari Raya Aidilfitri." kata Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir.

"Apapun ia terpulang kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk menetapkan tarikh pilihanraya itu," kata beliau di dalam satu sidang media di ibu negara semalam. 

Dari pemerhatian mengatakan kini undi memihak kepada BN, namun terpulang kepada keyakinan Datuk Seri Najib sama ada akan mencapai objektifnya. Objektif Datuk Seri Najib kini adalah meraih semula majoriti dua pertiga BN. Untuk mencapai objektif itu, MB rasakan kini ia tidaklah sesukar seperti dalam pilihan raya 2008.

Secara peribadi pihak pembangkang sebenarnya sudah mula takut dengan bayang-bayang Datuk Seri Najib ini berikutan mahu mengadakan pula Bersih 4.0 yang sengaja mahu mencetuskan ketegangan di dalam negara. Malah kata-kata Mat Sabu mengatakan perhimpunan seperti ini tidak menjejaskan ekonomi setempat adalah BOHONG. Budak sekolah pun mampu pikir kesannya.

APAPUN MB MENGHARAPKAN PRU KALI INI BERJALAN LANCAR TANPA ADA PROVOKASI DARI DAP DAN PUAK-PUAKNYA.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...