KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 15 May 2012

DAP DIAMBANG KEMUSNAHAN!!!


"SAYA BUKAN KATAK!" kata Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim iaitu pemimpin paling kanan Melayu dalam DAP. Kenyataan itu dikeluarkan semasa mengumumkan perletakkan jawatannya sebagai naib pengerusi dan keluar parti DAP setelah khabar angin beliau akan menyertai parti lain..




Perletakkan jawatan beliau pasti memberi tamparan hebat kepada DAP kerana sebelum ini DAP mengangkat beliau sebagai seorang Melayu yang memahami perjuangan yang DAP ingin bawakan. Sebelum ini beliau sememangnya telah menyuarakan tidak bersetuju dengan pendirian DAP yang menyokong perhimpunan BERSIH 3.0.

MB bersyukur kerana kini beliau sudah sedar perjuangan sebenar DAP yang mana banyak merosakkan dan mencetuskan pergolakkan dalam negara.

MB mengharapkan seluruh rakyat menolak DAP dan sekutunya dalam pilihanraya kali ini!!!








2 comments:

QalamQabut said...

MB mengharapkan seluruh rakyat menolak DAP dan sekutunya dalam pilihanraya kali ini!!!

MB, aku pun mengharap begitu. Jika dalam Bersih 3.0 petualang bangsa dan negara ini menggunakan tiket perjuangan Bersih untuk tunjukkan sikap angkuh, biadap, tidak menghormati undang-undang dan juga hak rakyat jelata lain. Dalam PRU13 nanti kita tunjukkan pula kebencian kita kepada mereka ini. Benamkan terus DAP, PKR dan PAS biar mereka sedar yang sebahagian besar rakyat di Malaysia ini bencikan keganasan. Aku sokong Bersih 3.0 kerana dikatakan mahu berjuang untuk pilihanraya yang bersih, telus dan adil.

Tetapi dari awal lagi pihak penganjur tidak sedikit pun menunjukkan sikap bersih, telus dan adil mereka sendiri.

Di mana DUDUK DAN BANTAHnya? Mana telus dan tulus hati mereka. Cukup jelas mereka memperalatkan lembu-lembu baghal ini untuk membuat onar, melakukan keganasan dengan harapan dibalas keganasan juga oleh pihak berkuasa. Teringin sekali mereka tunjukkan betapa huruharanya negara kita ke mata dunia. Inikah yang akan kita jadikan pemerintah negara kita nanti?

Segala pandangan dan nasihat dari pihak berkuasa sedikit pun tidak dipedulikan. Masih ingin masuk ke kawasan larangan yang telah diisytihar oleh mahkamah. Mereka hanya fikirkan hak mereka saja, tidak pedulikan hak rakyat jelata yang lain. Mereka inikah yang akan kita harap mendokong keluhuran perlembagaan dan undang-undang negara kita?

Apa makna BERSIH jika mengotorkan nama baik Malaysia, kotor dan rosak jahanam hartabenda awam dan persendirian. Sememangnya niat di hati mereka sudah kotor dari awal lagi.

PRU13 nanti kita kotorkan pula muka mereka sebagai balasan apa yang telah mereka lakukan kepada kita.

Kita benamkan DAP, PKR dan PAS! Biar mereka pula rasa malu di mata dunia.

Malaysia Bangkit said...

QalamQabut...

Terima kasih sahabat kerana sudi memberi komen di blog MB. Perjuangan harus di teruskan. MB dan sahabat-sahabat blogger kapak boleh menulis pendedahan demi pendedahan. Cuma apa yang kami harapkan ia dapat diketahui sehingga ke akar umbi.

Disini MB dan blogger-blogger kapak sangat berharap rakan-rakan di alam maya dapat menyebarkan pendedahan demi pendedahan pengkhianat agama,bangsa dan tanahair ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...