KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 16 May 2012

KEJAHILAN DAP DI LONDON!!!APA KATA PAS???




INI MUKA-MUKA YANG MEROSAKKAN MARUAH NEGARA TERCINTA INI DI LONDON. 

MB tidak menjangkakan betapa biadapnya konco-konco DAP ini. Sedar atau tidak sedar bahawa mereka ini telah menimbulkan pandangan negatif negara-negara luar untuk masuk ke negara Malaysia baik dari pendidikan,pelaburan dan sebagainya. Negara mana yang rugi diatas tindak tanduk PENGKHIANAT-PENGKHIANAT NEGARA INI???


Rata-rata orang sudah tahu bahawa semua perancangan ini di dalangi oleh DAP dan Bang Anwar Bin Ibrahim yang mana mereka ini disokong oleh YAHUDI untuk menjatuhkan kerajaan Islam Malaysia sekarang. 

MB sendiri geram apabila pemimpin negara ini dihina sedemikian rupa di luar negara. Ini adalah salah satu strategi baru yang digunakan oleh Bang Anwar Bin Ibrahim dan DAP bagi mengaibkan pemimpin kita. MB menyeru kepada semua rakyat Malaysia supaya melakukan sedemikian rupa kepada pemimpin mereka apabila mereka berucap di luar negara kelak!!!



Ini sedutan video keadaan semasa pengkhianat-pengkhianat negara ini melakukan provokasi mengaibkan pemimpin negara. Adakah ini di ajar di dalam ISLAM?


Adakah pendirian PAS untuk bersama pengkhianat-pengkhianat ini di dalam Pakatan Rakyat adalah seperti perjuangan didalam PAS yang mengatakan akan memperjuangkan ISLAM sebenar-benarnya??? Ayuh sedarlah PAS.... Sudah sampai masanya PAS mengundur diri dari Pakatan Rakyat. Bersatu la kembali dengan UMNO, demi agama,bangsa dan tanah air tercinta.


Demi Alif Ba Ta.... Bersatulah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...