KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 14 May 2012

13MEI TIDAK BERLAKU KERANA PAS AKAN BERSATU DENGAN UMNO!!!

CORETAN SEJARAH YANG PATUT KITA SENTIASA INGATI....
























Hari ini 14 Mei 2012... Peristiwa ini tidak berulang pada 13 Mei... Tapi tanda-tanda kemungkinan peristiwa seperti ini akan berulang kembali sudah mula wujud. MB mengharapkan rakyat Malaysia dapat bersatu dalam memastikan keamanan Malaysia dapat dipertahankan.

Apa yang MB rasa sudah sampai masanya iaitu UMNO dan PAS bersatu demi alif ba ta....







MB yakin bahawa seluruh rakyat Malaysia mengharapkan ini berlaku!!!

3 comments:

QalamQabut said...

Ini adalah sebahagian dari komen aku mengenai 13 Mei semalam, atau lebih tepat awal pagi tadi

..."Cukup malang jika kita berbalah sesama sendiri yang akhirnya tanpa kita sedari, tanahair kita ini dijajahi pula oleh bangsa dan agama lain. 13 Mei adalah pengalamat cukup memeritkan walaupun pada hakikatnya ia adalah perbalahan kaum. Bagaimana sekiranya tercetus peristiwa sebegitu sekali lagi, kali ini antara Islam dengan Islam, antara Melayu dengan Melayu. Bayangkanlah!"...

Aku berdoa setiap kali solat agar dapat dihindarkan bala yang dahsyat ini dari melanda negara kita.

Petikan tadi aku ambil dari komen aku di sini: http://www.bicaradariaku.com/2012/05/surat-terbuka-kepada-pengerusi-majlis.html

Malaysia Bangkit said...

Terima Kasih QalamQabut di atas komen ini. Boleh MB tahu link blog QalamQabut?

QalamQabut said...

Sorilah MB. Aku tak ada blog (walaupun blog bukan politik). Aku muncul pun selepas Bersih 3.0. Nak tau apa yang dah aku tulis? Google saja 'qalamqabut'.

Tapi kalau nak tau kegiatan semasa aku, hantar e-mel kat qalamqabut@gmail.com. Aku juga ingin kongsi sikit sebanyak pengalaman dan bertukar pandangan agar apa yang kita usahakan sekarang lebih berkesan.

Tak perlu siar post ini, but all is up to you. Ada jugak dua tiga orang yg contact aku melalui Profile aku, kata depa. I don't hide my e-mail.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...