KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 31 March 2013

JURULATIH PLKN "MOTHERFUCKER" PEKIDA!!!

Masih ingatkah artikal MB pasal mamat jurulatih PLKN ini? Telah banyak artikal pasal mamat ni di sini, sini, dan sini. Selepas  artikal yang MB tulis tentang mamat ini, terdapat ramai talibarutnya yang telah PM MB dan mengecam pendedahan MB. Dan 2,3 minggu lepas MB telah menerima kencaman yang hebat di artikal-artikal mamat ini. Bermula daripada situ, sudah beberapa kali blog dan fb-fb serta twitter rakan MB telah cuba di hack dan di flagkan. Alhamdulillah perjuangan kami masih di lindungi-Nya. MB serta rakan-rakan masih dapat bertahan. Disini MB baru memperolehi no telefon mamat jurulatih PLKN ini daripada junior-junior yang dilatih mamat ini. Boleh lihat no telefon di poster di bawah.


Dalam poster ini yang paling MB marah bila mamat ini "motherfucker" kan PEKIDA yang selama ini mempertahankan MELAYU!!! Malah jika di kaji gerakan mamat ini ada tangan asing di sebaliknya. Lihat video di bawah : 


Paling MB terkejut, ada kenyataan di fb mamat ini yang harus di siasat segera.


Jika benar kenyataan mamat ini di fb yang berkemungkinan bekerja di bilik gerakan UMNO, ia sangat berbahaya!!! mohon kawan-kawan siasat segera.

Sahabat MB ada maklumat lanjut dan sedang menyiasat lebih lanjut tentang mamat ini yang berkemungkinan mamat komunis ini terlibat dengan isu Lahad Datu diblog :


Malah gerakan mamat ini telah masuk ke ipta-ipta di Malaysia ini. Boleh di lihat di sini.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...