KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Saturday 6 April 2013

CALON TANGAN ZIONIS BERTANDING DI PEKAN!!! DIKESAN!!!


Tahniah kepada GM13 yang telah berani meletakkan calon Mohamed Bukhary untuk bertanding di Parlimen Pekan bertanding dengan Dato Seri Najib Tun Razak. Menarik untuk MB dedahkan siapa mamat Bukhary ni. Jika di lihat pendedahan oleh dirinya sendiri, mamat ni mempunyai latar belakang pendidikan agama. Tetapi persoalan di sini adakah pendidikan agama itu di semai dalam dirinya??? Mari kita lihat gerakan kumpulan mamat ni.

Gerakan puak mamat ni memang cukup dihina dan dikritik hebat di Universiti Malaya. Mereka ini mempunyai dana yang besar yang disalurkan oleh tangan-tangan ghaib bagi menimbulkan huru-hara di dalam kampus IPTA dan negara. Sepanjang Pilihanraya Kampus yang di adakan setiap tahun,pelbagai provokasi dilakukan mereka ini.


Gerakan mereka ini sanggup meletakkan kepala babi di dalam Masjid bagi mendapatkan undi simpati mahasiswa.Malah pernah menculik salah seorang calon yang bertanding semasa Pilihanraya Kampus bagi mendapatkan simpati mahasiswa juga.


Terbaru semasa Pilihanraya kampus 2012 yang berlangsung tempoh hari, mereka sanggup memukul Pengerusi mereka sendiri dan menuduh UMNO yang lakukan. Tapi perancangan mereka tetap berjaya MB gagalkan setelah MB mendapat maklumat awal perbuatan keji mereka ini. 

Layakkah mahasiswa biadap seperti ini dibiarkan? Semasa puak-puak ini dipukul di pekan baru-baru ini, sebenarnya ia adalah strategi JAHAT mereka memprovok penduduk setempat supaya memukul mereka. Tujuannya adalah untuk mendapatkan simpati masyarakat setempat dan membesar-besarkan pergerakan mereka ini. Semasa kejadian berlaku, persoalan yang timbul KENAPA SAFWAN ANANG TIDAK BERADA DI TEMPAT KEJADIAN SEDANGKAN KEMPEN DI SANA DIA YANG LEAD???

Banyak lagi pendedahan yang MB akan dedahkan. MB tekad untuk gasak mereka habis-habisan.
Video dibawah khas di pertontonkan kepada rakyat untuk menilai mereka ini!!!

Lagi cerita puak mahasiswa Biadap ini di sini.


1 comment:

Anonymous said...

Dr dulu lg mahasiswa dan sekolah2 menengah asrama penuh dijadikan sasaran. Ditanam semangat anti establishment atas dasar Islam. Usrah2 digerakkan buku2 dr ikhwanul muslimin dijadikan panduan dan rujukan. Mereka yakin bhw apa yg mrk buat semuanya betul. System membangkitkan idola sehingga mrk taksub sgt berkesan! Gambar dan poster2 idola diedar
malahan di jual kpd pelajar. Terbukti disetiap pilihanraya siswa disetiap uni. Bila dh dpt ijazah lahirlah generasi yg buta lg lupa krn didoktrin dr kecil. Mrk begitu senang melatah krn pengisian rohani tlh diganti pengisian semangat . Jgn berdebat dgn mrk sbb mrk diisi dgn pelbagai cara spin dan tak suka mengalah. Generasi 80an & 90an kita dpt lihat berada dipersada politik skrg yg kebanyakkannya berfahaman wahabi dan segelintir syiah. Rasanya kerajaan kena buat sesuatu dr awal sblm terlambat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...