KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 6 March 2013

PDRM DIMINTA SIASAT MAMAT INI DALAM KRISIS DI SABAH!!!


Krisis yang berlaku di Lahad Datu berkemungkinan di dalangi oleh beberapa individu di Malaysia ini bagi mencetuskan pergolakan di dalam negara dan luar negara. Malah terdapat kenyataan sendiri daripada risikan Filipina yang menyatakan Bang Anwar Bin Ibrahim pernah berurusan dengan pemberontak tersebut sebelum kejadian. 

MB memerhati beberapa akaun di fb yang selalu mengeluarkan khabar angin tanpa pengesahan daripada pihak berkuasa, Fb yang mencuri perhatian MB adalah si mamat PLKN iaitu Komrad Haizal ini. Jika di amati kenyataan-kenyataan di wall si mamat ni, dia akan cakap pakcik, makcik, family, kawan-kawan dan lain-lain lagi yang berada di Sabah yang bagi tahu dia. Anda boleh tengok sendiri di fb si mamat ini di sini.

Yang menjadi kemuskilan MB ini, si mamat ini memang terlibat di dalam gerakan komunis di Malaysia untuk gulingkan Malaysia. Sebelum ini pun MB dah acapkali buat artikal pasal mamat ni. Anda boleh tekan saja di label dengan tajuk PLKN. Nanti boleh baca segala kisah derhaka si mamat ini.


Ini antara bukti-bukti yang MB perolehi pasal mamat ini.



Anda tengok dan nilai sendiri si mamat pengkhianat negara ini. Benarkah si mamat ini benar-benar mempunyai ramai kenalan dan family di Sabah? Jika Ya, siapa dia dan bagaimana maklumat-maklumat sulit dari pihak pemberontak turut boleh diperolehi???

Awas!!! Si mamat ini antara pemikir bersama si Fahmi Komunis yang memang sentiasa merancang melakukan pemberontakkan di Malaysia.

*REVOLUSI BUNGA RAYA*

2 comments:

Anonymous said...

apsal xdak sapa2 yg komen blog ni? xdak orang baca ka? kalau xdak orang baca, ini blog syok sendiri namanya...kahkahakh!

Unknown said...

MB ni pun sebenarnya Blog kominis..blog provok..malaysia bangkit..letak gambar haji hadi,nik aziz,nurul izzah..bawah ckit dah TIBAI plak,,blog sakit jiwa kot?tapi yg nyata KOMRADtu..dah popular gara2 blogni!!!hebat KOMRAD haizal..tu..BN gak yg banggang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...