KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Wednesday 6 March 2013

CELAKALAH KAMU ANWAR!!!


Pasti ramai yang ketawa mendengar nyanyian Bang Anwar Bin Ibrahim ini. Tapi sedarkah kamu di sebalik nyanyian itu, apa yang terselindung??? Kenapa begitu yakin Bang Anwar Bin Ibrahim ini menyatakan Sabah akan hilang daripada tangan BN??? 


Di saat masyarakat di negara ini bersedih dan berkabung di atas kematian para pejuang negara yang mempertahankan negara ini, Bang Anwar Bin Ibrahim masih sibuk  ke sana sini menyanyikan lagu dengan hati yang riang. Kenapa?


Apa jawapan Bang Anwar Bin Ibrahim kepada para pejuang negara ini serta keluarga para pejuang ini?

Terlalu banyak perkara yang merujuk dan menunjukkan Bang Anwar Bin Ibrahim terlibat di dalam pemberontakkan ini. Penjelasan yang diberikan oleh Bang Anwar Bin Ibrahim langsung tidak meyakinkan!!!!

Media Filipina sendiri mengesahkan perkara ini. Jawapan Bang Anwar Bin Ibrahim begitu mudah dan seperti  dijangkakan iaitu UMNO yang bayar media tu supaya memfitnah saya. Wah... dalam isu begini pun, Bang Anwar Bin Ibrahim masih tidak mahu mengaku dan menyalahkan UMNO. Anda rasa Bang Anwar Bin Ibrahim terlibat tak?

Ikuti lagi pendedahan keterlibatan Bang Anwar Bin Ibrahim di dalam pemberontakkan ini di sini.



ANDAIKATA MEMANG BENAR BANG ANWAR BIN IBRAHIM ANTARA DALANG PEMBERONTAKKAN YANG BERLAKU INI.... MAKA CELAKA LAH KAMU DI BUMI INI!!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...