KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 8 March 2013

ANWAR PERBODOHKAN ANAK MUDA LAGI!!!


Jika dilihat di dalam fb-fb dan twitter puak pembangkang, provokasi dan hebahan tentang misi anak muda puak Bang Anwar Bin Ibrahim ini akan ke Sabah bagi membantu mangsa krisis di Lahad Datu. MB merasa sangat terkilan tentang perkara ini. Jika dilihat secara mata kasar, niat mereka ini nampak murni. TETAPI SEDARKAH BAHAWA TINDAKAN INI BAKAL MENYUSAHKAN LAGI PIHAK BERKUASA MENJALANKAN OPERASI MEREKA? 

Pihak Berkuasa sedang giat mempertahankan tanahair tercinta ini. Kedatangan mereka ini akan menyusahkan pihak berkuasa kerana terpaksa menjaga keselamatan mereka ini. Persoalan yang boleh ditimbulkan disini, KENAPA BANG ANWAR BIN IBRAHIM tidak datang ke Lahad Datu tetapi mempergunakan anak muda ini?

Hasil risikan MB mendapati Bang Anwar Bin Ibrahim telah mengarahkan Chegu Bard untuk mempergiatkan gerak kerja menghasut rakyat membenci kerajaan. Malah dakwaan mengatakan anak muda yang di hantar ke Lahad Datu ini bakal mencentuskan provokasi kepada pasukan Pertahanan negara tercinta ini. Memang Celaka Bang Anwar Bin  Ibrahim ini.

Sedarkah rakyat siapa anak muda ini? Saksikan video gerak saraf anak muda ini.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...