KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 1 March 2013

CALON PEMBANGKANG DI PEKAN TERKANTOI!!!


Maklumat sulit yang MB terima. Satu mesyuarat sulit telah diadakan di Pejabat Agung PAS pada hari rabu lepas. Mesyuarat yang diketuai oleh Presiden Pemuda PAS Pusat itu membincangkan perbalahan utama yang berlaku di dalam GM13 hingga menyebabkan mahasiswa telah lari daripada bersama Pakatan Rakyat. Dalam Mesyuarat tersebut, Ehsan Bukhari telah disalahkan kerana menjadi punca Safwan Anang berkecil hati.

Lebih mengemparkan bilamana Presiden Pemuda PAS Pusat di dalam mesyuarat tersebut mengarahkan memanggil Syahid Zaini untuk kembali bersama PAS. Dakwaan menyatakan Syahid Zaini ditugaskan dan dibayar untuk bertanding di Pekan, Pahang bagi melawan Perdana Menteri. Ini bertujuan memalukan Perdana Menteri. 



Inilah Syahid Zaini yang mana selepas berkahwin menggunakan duit habuan Demo PTPTN tempoh hari terus menghilangkan diri dan menyepikan diri.



Ini antara PROVOKASI yang pernah dilakukan oleh Syahid Zaini ini. Malah di dalam mesyuarat tersebut telah dirancang beberapa provokasi besar-besaran bagi menjatuhkan negara.

Maklumat lanjut selepas ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...