KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 9 July 2012

TOL JAMBATAN PULAU PINANG FREE AKHIRNYA!!!


MB tertarik untuk mengulas video ini. Jika kamu dengar dari video ini menyatakan DAP dan sekutunya akan menghapuskan tol jika berjaya menawan putrajaya. Persoalan di sini, bagaimana tol di jambatan pulau pinang yang dahulunya dijanjikan tol tersebut mereka akan ambil alih dan beri percuma??? Adakah semasa mereka menyatakan didalam manifesto tersebut,mereka tidak mengkaji terlebih dahulu apa yang mereka katakan??? Sekarang ini mereka menjanjikan janji palsu lagi. Anda nilai sendiri.

MB juga tertarik dengan kata-katanya tentang harga barang naik. Apa yang ingin MB bangkitkan persoalan disini ialah... Siapa yang control harga barang-barang keperluan sekarang ini??? Siapa yang memiliki kilang-kilang besar yang memegang ekonomi negara Malaysia tercinta ini sekarang??? Diakui bahawa mereka-mereka ini kebanyakkannya menyokong pembangkang. Bukan MB hendak raksi di sini. Ini adalah kebenaran yang perlu dinilai semua.

Adakah sekiranya DAP berjaya memerintah kelak, mereka akan mengurangkan keuntungan mereka??? Adat meniaga, siapa mahu rugi??? 

Fikir-fikirkan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...