KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 24 April 2012

DSAI TERHARU DENGAN 2 PROGRAM KHAS INI!!!

Majlis Pelancaran Tibai 

Perhimpunan Aman Menentang Seks Bebas & LGBT 

MB mengucapkan tahniah kepada penganjur ke dua-dua program ini yang bagi MB mempunyai objektif yang sangat bernas dan mempunyai IMPAK yang sangat besar kepada Bro Anwar Bin Ibrahim. MB perhatikan didalam twitter Bro Anwar Bin Ibrahim ini semenjak ke dua-dua program ini berlangsung, begitu hangat puak-puak BUSUK ini membebel bukan-bukan. Jangan nanti kena TIBAI sampai tak terjawab sudah la. 

MB ingin mengulas ke dua-dua program ini secara ringkas. MB lihat program pelancaran TIBAI berjalan dengan penuh profesional dan MB sangat-sangat TERUJA dengan penganjur program ini. Penyampaian yang dilakukan oleh pihak penganjur sangat-sangat terpanah di dalam hati MB. Sungguh jelas dan mantap isi yang disuarakan. Pemilihan tempat yang MB betul-betul sangat berpuas hati. Seluruh penduduk kampung baru dapat dengar penjelasan ini. Sama-sama kita doakan seluruh rakyat sedar penipuan yang dilakukan oleh Bro Anwar Bin Ibrahim ini.

Perhimpunan Aman Menentang Seks Bebas & LGBT sangat-sangat terkejut dengan kelainan program ini berbanding program-program yang MB pernah ikuti sebelum ini. Dari segi objektif memang MB katakan sangat BAGUS. Cuma kesannya MB kurang dapat rasai. Mungkin pemilihan tempat yang kurang sesuai MB rasa. Apapun diucapkan tahniah kepada penganjur program ini kerana berani membuat kelainan dari yang lain. Syabas!!!

Apapun disini MB ingin menyuarakan sedikit terkilan kerana apa yang MB lihat di Serdang, ramai NGO-NGO dan alumni-alumni Pemimpin Mahasiswa turut serta dan MEGAH dengan konvoi ke sana sini tetapi untuk program di Kampung Baru tidak turun bersama sedangkan bagi MB masing-masing mempunyai MATLAMAT yang sama. Mungkin ulasan MB ini akan menguris hati sesetengah pihak. Tapi jika anda melihat dari sudut positif anda akan faham maksud sebenar apa yang MB cuba sampaikan.

MB sekali lagi mengucapkan tahniah kepada PENGANJUR-PENGANJUR KE DUA-DUA PROGRAM ini. Percayalah bahawa JIKA KITA BERGANDING BAHU, NESCAYA SEGALA KEJAHILAN YANG DILAKUKAN OLEH BRO ANWAR BIN IBRAHIM AKAN DAPAT DI HAPUSKAN!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...