KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Sunday 22 April 2012

ADAM ADLI GENTAR DENGAN CABARAN MB

Diantara Pemimpin yang lantang membantah SEKS BEBAS&LGBT

SYABAS diucapkan dari MB kepada penganjuran perhimpunan aman ini. MB tengok program ini mempunyai objektif yang sangat jelas dan murni dalam usaha kita menolak seks bebas dan LGBT dalam negara Malaysia tercinta ini.

MB melihat lebih daripada 5,00 rakyat yang terdiri daripada lapisan masyarakat dan peringkat umur datang memberi sokongan dalam program ini sebagai tanda menentang seks bebas dan LGBT ini.



MB gembira melihat sokongan daripada mahasiswa di sekitar Lembah Klang yang turut hadir malah ada mahasiswa daripada UPSI turut hadir memberi 1001 sokongan. Tahniah MB ucapkan.

Apa yang MB terkilan disini apabila cabaran MB kepada ADAM ADLI (Penari Tiang) dan rakan-rakannya  serta kepada pemimpin PAS yang terlibat dalam DEMO GAGAL untuk datang menyatakan sokongan MENOLAK SEKS BEBAS DAN LGBT ini tidak dipedulikan. Adakah mereka ini sebenarnya menyokong  SEKS BEBAS&LGBT??? Mungkin juga kerana difahamkan Penari Tiang pun mempunyai 3 orang awek.hmmmm....

Apapun alasan yang diberikan, MB ingin menyatakan bahawa janganlah kita terlalu menjadikan politik itu sebagai kesimpulan bagi segala-galanya. Kita harus mengenepikan soal politik dan fahamannya. Mari kita bersama-sama menolak SEKS BEBAS & LGBT ini!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...