KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 12 April 2013

MUSTAPHA ALI BUAT KENYATAAN!!! AWAS ANWAR!!!


Apa sudah jadi? MB sebelum ini tidak mahu mengulas isu video ini. Tetapi bila kebenaran terserlah, MB mengambil keputusan untuk mengulasnya. 

Malam tadi MB perhatikan rancak macai-macai Puak Brader Anwar Bin Ibrahim berbunyi mengatakan ini semua permainan UMNO. Malah pagi tadi Husam Musa berkata video itu palsu dan tidak perlu menyiasatnya. Kenapa?

Harus diingatkan wahai rakyat Malaysia, Brader Anwar Bin Ibrahim telah menyemai di dalam diri atau mencipta suatu prepsepsi bahawa setiap isu yang memberi kesan negatif kepada puak Brader Anwar Bin Ibrahim ini semuanya palsu dan fitnah UMNO.

Adakah dengan kenyataan dari Mustapha Ali ini bakal menundukkan macai-macai ini untuk memohon maaf?  Sedarlah wahai rakyat Malaysia. Jika ia benar jangan di tidakkan.

Ini kata pemimpin PAS. Bukan UMNO!!!

AWAS!!! Menurut sumber daripada blogger PAS BERUK , berkemungkinan Mustapha Ali masih belum berkahwin dengan wanita terbabit. Terdapat dakwaan Mustapha Ali sedang berusaha untuk kahwin di sempadan siam atau secara tertutup dengan segera. Sijil Pernikahan mungkin akan di cetak tarikh sebelum video terbabit di rekodkan. Dakwaan ini dikuatkan setelah Mustapha Ali gagal menunjukkan dokumen perkahwinan terbabit hari ini!!! Harus diingatkan kepada mereka yang bersubahat dengan Mustapha Ali ini, berdosalah kamu!!!


3 comments:

Anonymous said...

terperanjat kita bila cikgu Pa kata usaha memalukannya adalah oleh orang dalam sendiri di kalangan PR yg nak menjatuhkannya...lojiklah kerana biasanya yg mengetahui pergerakan kita ni adalah orang2 yg rapat dgn kita apabila dia berpaling tadah...macam kes ds anuwar dgn datuk nallakarupan dn datuk Eskay mereka tu kan kawan baik pada awalnya...

Anonymous said...

sebab tu lah dr hasan ali dn ust nasarudin sanggup belah awal2 lagi tinggalkan Pas...mereka dah lihat bahaya dn kesan buruk yg dimainkan oleh mereka yang bersekongkol dgn Anuwar...hingga sanggup mengaibkan kawan2 dlm pakatan sendiri demi kelangsungan cita2 rakus mereka!

Anonymous said...

Kepada tuan MUSTAPHA ALI.
Ketahuilah...siapakah yang lebih mengetahui apa yang kamu buat, dimana kamu berada,dengan siapa kamu bersama melainkan orang orang yang rapat dan berada disekeliling kamu. contohnya kawan baik kamu ataupun saudara terdekat kamu.Tak usahlah menunding jari menunjuk kearah orang lain yang berada jauh dari kamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...