KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 19 March 2013

PENDEDAHAN PENIPUAN GM13 DI UiTM!!!

Semalam kumpulan mahasiswa GM13 sekali lagi cuba melakukan kekacauan di dalam UiTM. MB sangat pelik dengan puak-puak ni. Tidak habis-habis cuba menghasut mahasiswa melakukan rusuhan di dalam negara ini.

Dulu mereka berteriak memekik supaya pinda AUKU supaya mereka boleh berpolitik. Apabila AUKU dipinda yang mana MEMBOLEHKAN MEREKA INI TERLIBAT DENGAN POLITIK diluar kampus, Mereka terhengeh-hengeh pulak buat kacau di dalam kampus!!! Ini semua poyooooo belaka!!!


Kecoh dalam twitter puak-puak ini malam tadi yang mengatakan 15orang geng mereka ini di tahan polis. Memang dasar penipu!!! Pic di atas itu adalah mereka yang ditahan oleh polis bantuan UiTM bagi menjalankan siasatan seketika berhubung tindakan mereka ini. Bukan seperti fitnah yang mereka katakan!!!

Pic di atas tu ialah :
1) Muhd Akram
2) Ahmad Sauffi
3)Shaiful buhari
4) Muhd Farid 
5) Ekhsan Buncit
6)Safwang kerusi roda
7) Khalid Syiah.

MB pelik disini. Dimana Syis Kadir yang dikatakan akan bersama dalam jelajah mereka ini yer??? munafik lagikah puak-puak ni? Oh yer...kumpulan yang dikatakan menimbulkan kekecohan menghalau puak-puak ini ialah mereka yang geram kerana telah dipergunakan nama mereka bagi menarik sokongan mahasiswa UiTM. Pendedahan mereka ini boleh baca di sini.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...