KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 18 March 2013

DISEBALIK TAKBIR PRU13 PLAN PR



Ini realiti kedudukan kerusi di parlimen bagi PRU 12. Siapakah yang mengetuai Pakatan Rakyat sebenarnya dan siapa yang menjadi boneka?

MB ingin berkongsi analisis dan dakwaan seseorang daripada seorang sahabat MB. Dakwaan sahabat MB menyatakan bahawa Pakatan Rakyat memfokuskan untuk mencapai simple majoriti iaitu 111+ yang mana bila berada di dewan rakyat mereka mampu membuat keputusan dengan undian. Isu di Sabah sengaja di cipta bagi menghapuskan pengaruh BN di sana. 

Terdapat dakwaan menyatakan selepas menang dengan majoriti mudah ini, Pakatan Rakyat akan mengusulkan menjemput Singapura menyertai Malaysia. Dan akhirnya Pakatan Rakyat akan mendapat 2/3 jumlah kerusi Parlimen setelah bergabung dengan Singapura. Sedarkah anda bahawa apabila memiliki 2/3 kerusi di dalam Parlimen, Pakatan Rakyat mampu lakukan apa sahaja? Ini termaksud mengubal Perlembagaan kesemuaanya iaitu Perdana Menteri bukan lagi Melayu, Agama Islam boleh dihapuskan, penggunaan khalimah Allah boleh digunakan seluasnya dan pelbagai lagi.

Dan dakwaan tersebut menyatakan majoriti mudah itu datangnya daripada DAP dan PKR sahaja. Mereka akan menghantar calon bebas sebanyak mungkin dan apabila calon bebas ini menang, mereka akan masuk Pakatan Rakyat. AWAS umat ISLAM sekalian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...