KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 19 March 2013

PEMIKIR UMNO BERLAWAN MAMAT TUA UMUR 85 TAHUN


Boleh dikatakan setiap hari kita mendengar pasal demo sana demo sini. Sebelum tahun 1997, tidak pernah kita dengar pasal isu demo-demo ini. Kalau ada pun sangat jarang berlaku. Cuma dengar pasal mogok sahaja.

Semakin dekat dengan PRU13 ini, semakin kuat puak-puak Brader Anwar Bin Ibrahim mengerakkan demontrasi di sana sini. Sedarkah anda bahawa semua yang berlaku ini adalah kerana seorang mamat tua bangka yang telah memikirkan 198 kaedah peperangan tanpa senjata. Malah mamat tua ini telah ditaja oleh Yahudi. Negara-negara yang menggunakan kaedah ini juga turut di taja.




Demotrasi yang cuba dilakukan di UiTM malam tadi juga merupakan salah satu kaedah yang dinyatakan oleh mamat tua bangka ini malah mahasiswa yang terlibat turut di taja oleh rejim Yahudi. 

 
MB mendapat maklumat bahawa gerakan untuk mengadakan rusuhan berskala besar semasa PRU bakal digerakkan oleh puak Brader Anwar Bin Ibrahim ini. Segala yang dilakukan menggunakan kaedah mamat tua itu.

Persoalan MB disini, adakah UMNO telah bersedia melawan strategik mamat tua bangka ini? Adakah pemikiran generasi muda yang tidak berkepentingan politik bakal diberi peluang untuk difikirkan? 

Fikir-fikirkan.

SAHABAT MB ADA MENULIS PASAL MAMAT TUA TU DI





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...