KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 19 March 2013

BOCOR SURAT XXX FAEKAH HUSIN SU MB SELANGOR!!!


Ke hadapan Faekah Husin, Setiausaha Politik kepada Menteri Besar Selangor. Saya baru sahaja membaca surat terbuka saudari kepada ayahanda Tun Dr Mahathir dan saya terpanggil untuk monceretkan beberapa patah perkataan untuk menjawab sedikit surat terbuka saudari. 

Tun Mahathir tidak pernah mahu menakut-nakutkan orang Melayu tetapi bersuara atas nama reality. Mungkin idealogi politik yang dianuti oleh saudari Faekah membuatkan saudari membutakan mata. Mari, saya ajak saudari Faekah untuk membuka mata, mengembara dalam aksara huruf yang saya susun. 

Ya, saya bersetuju dengan kenyataan Tun Mahathir bahawa jika PR memegang Selangor, maka hak keistimewaan orang Melayu dan kesucian agama Islam akan terancam sekiranya Pakatan Rakyat (PR) terus berkuasa di Selangor. 

Kenapa saya bersetuju dengan kenyataan ini? Jawapan saya ialah parti Chauvanist dan Ultra-Kiasu yang sedang berkongsi layar pemerintahan dengan PAS dan PKR. Ya, DAP. Pandai anda meneka. 

Tapi sebelum itu, izinkan saya untuk membidas KEBEBALAN YB Faekah. Tidak racist seseorang itu jika dia menyuarakan kepada dunia mengenai bangsanya yang ketinggalan, berusaha untuk mengangkat bangsanya dan membawa bangsanya keluar dari kepompong kemunduran. Jika ikut logik akal YB, maka izinkan saya melabelkan NELSON MANDELA sebagai SI NEGRO YANG RACIST? Tunggu dulu, jangan marah saya, Bukankah YB sendiri menyifatkan mereka yang memperjuangkan kedudukan bangsanya sebagai racist? Bukankah Nelson Mandela memperjuangkan kebebasan dan kedudukan bangsa kulit hitam di Afrika Selatan? 


Oppsss.... surat terbuka tersebut masih belum abis. Terlalu banyak pendedahan luar biasa terhadap jawapannya. Nak tahu lebih lanjut? Baca di sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...