KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Saturday 22 September 2012

PENDEDAHAN KONSPIRASI BERSIH KAMPUS!!!


Selama ini MB perhatikan Pro-Mahasiswa asyik bermain dengan isu konspirasi2020. Jika anda kaji mereka ini tidak pernah memikirkan kebajikan mahasiswa. Manifesto Pro-Mahasiswa sekarang sangat tidak releven. Semuanya mengikut telunjuk Bang Anwar Bin Ibrahim. Jika dilihat di Universiti Malaya, saban masa berdemo saja kerja mereka sehingga sanggup tidak hadir ke kelas. Inikah pemimpin yang kita nak?

Dalam video ini telah sah dinafikan oleh Perdana Menteri kita dan pihak yang terlibat berhubung Konspirasi2020. Ini semua orang-orang munafik punya angkara. Apapun MB dengar ada pihak didalam Pro-Mahasiswa dan Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) yang telah berpaling tadah. Mereka ini telah membocorkan maklumat Operasi Bersih Kampus. Gerakan mereka sama seperti Ambiga telah buat iaitu dengan mengadakan demo di sana sini.



Maklumat yang turut MB terima, di utara tanah air telah ditubuhkan satu kumpulan salah satu daripada cabang Operasi Bersih Kampus ini yang mana di sebalik tadbirnya adalah perancangan Fahmi Komunis. Kumpulan ini telah bertanding di salah satu kampus di Utara tanah air. Ini logo kumpulan yang MB maksudkan.


Anda pikirkan pilihan anda. Jika anda hendak diri dan kampus anda musnah disebabkan ideologi Fahmi Komunis, sila pilih mereka!!! Tetapi jika anda sayangkan Agama, Bangsa dan Tanahair serta kampus tercinta anda, anda tahu patut pilih siapa menjadi pemimpin anda!!!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...