KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 13 September 2012

KONSPIRASI PRO-MAHASISWA TERBUKTI!!!!


Sangat tempat segala maklumat yang MB perolehi!!! Seperti yang MB katakan dalam post sebelum ini di sini , ia akhirnya terbukti apabila Safwan Chair mendedahkan tetap agenda buruk mereka untuk mengadakan demo pada 16 September 2012 ini di dalam postnya di sini . 

Kali ini kerisauan yang berlaku adalah kepincangan yang berlaku di dalam Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) dan Pro-Mahasiswa yang mana ada pihak yang telah beralih arah menyokong kepimpinan Aspirasi. Mereka yang beralih arah ini sebenarnya telah di manipulasi oleh puak-puak Bang Anwar Bin Ibrahim ini untuk agenda peribadi secara halus. Ini adalah sumber dalaman yang telah MB perolehi.

Dari maklumat terbaru yang MB perolehi, Pro-Mahasiswa ini tengah buntu untuk mencari orang yang boleh dikerahkan untuk turun pada demo ini. Jesteru pendekatan yang bakal digunakan ialah memanggil jentera-jentera luar yang mana bukan lagi mahasiswa untuk terlibat di dalam demo ini.

AMARAN KERAS DARI MB!!! MB AKAN LONDEHKAN KONSPIRASI JAHIL MEREKA INI NANTI!!! KEPADA MAHASISWA YANG AKAN TURUN PADA DEMO NANTI...

AWAS!!! ANDA DIPERHATIKAN!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...