KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Friday 14 September 2012

CERITA SEKS CALON PRO-M DIDEDAHKAN!!!


Kehangatan pilihanraya kampus semakin terasa setiap saat. Ini sumber yang MB dapat dari seorang kenalan. Menurut sumber dalaman, kejatuhan kepimpinan Pro-Mahasiswa di selatan tanah air kian ketara. Ini berikutan calon yang mereka ketengahkan didalam penamaan MPP kali ini adalah "tangkap muat" yang mana pada saat akhir calon ini dipujuk dan dirayu untuk bertanding bawah tiket Pro-Mahasiswa.

Menurut sumber MB lagi mengatakan berlaku perbalahan antara kepimpinan Pro-Mahasiswa ini apabila ada akar umbi tidak setuju dengan cara tersebut kerana ia bakal memberi impak negatif kepada Pro-Mahasiswa. 

Paling best apabila ada seorang calon Pro-Mahasiswa di gugurkan daripada pencalonan kerana pemalsuan maklumat apabila meletakkan nama lain dan yang datang adalah orang lain. Apa jawapan mereka selepas ini???

Berita paling menarik yang MB dapat adalah seorang calon Pro-Mahasiswa yang mana dahulunya diploma dan menyambung pengajian ke Ijazah turut bertanding. Yang menariknya Calon tersebut telah terkantoi 'berlucah-lucahan' dengan beberapa kekasih. Wauuuu....Menarik... Sumber mengatakan mereka berjaya 'meminjam sekejap' telefon bimbit calon tersebut dan mengkopi O kan segala maklumat dalaman calon tersebut yang ada. 

Tunggu pendedahan cerita Calon Pro-Mahasiswa Lucah ini nanti. Pasti Meletup dan 'The Boom".
Pasti bergolak isu ini didalam PRK di selatan tanah air.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...