KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Monday 28 May 2012

SAFWANG ANANG KENA SOUND SENIOR??? TERBAIK!!!


MB tertarik dengan cerita mahasiswa di UM yang MB baru terdengar semasa beriadah di UM baru-baru ini. Apa yang mahasiswa UM gelakkan sekarang ialah tentang Safwang Anang kena 'sound' giler-giler oleh bekas Mantan Presiden PMIUM kerana tidak mementingkan aspek pengurusan dalam program PMI semasa Annual Grand Meeting. Malah sambutan daripada ahli PMI sendiri agar hambar sehingga kurang 80orang walaupun diadakan di kawasan yang kecil berbanding tahun-tahun sebelum ini yang kehadirannya sangat membanggakan.


Malah kecoh mengatakan AGM kali ini tidak sah kerana jumlah kehadiran kurang daripada 2/3. Dah berlaku kekecohan juga apabila ada calon yang tidak dibenarkan bertanding. Menurut mahasiswa tersebut juga mengatakan bahawa Kepimpinan yang dilantik itu juga adalah pengikut setia Safwang Anang

MB merasakan ini bukan demotrasi ataupun keadilan yang dilaung-laungkan oleh PMI sebelum ini. Adakah Safwang Anang telah berjaya memasukkan agenda tersembunyinya di dalam PMI kini??? Ayuh Mahasiswa!!! Kali ini kita tolak PMI di seluruh IPTA!!!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...