KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Tuesday 29 May 2012

PENDEDAHAN VIDEO SEKS TERBARU??? JENG JENG!!!MESTI TGK!!!


Maaf kerana tajuk post ini tidak seperti video yang dipaparkan. Walaubagaimanapun MB harap rakyat sedar tentang pembohongan dan penipuan yang dilakukan oleh DAP dan rakan pakatannya yang jahil itu. Selamatkan negara daripada puak yahudi ini. Dan selamatkan anak muda yang telah di manipulasikan oleh mereka-mereka ini. 

Dibawah ini juga antara cubaan untuk menjatuhkan Institusi Kesultanan Melayu negara kita...

MB sangat sedih dan kecewa kerana ia keluar daripada mulut seorang rakyat yang berbangsa Melayu yang mana sepatutnya mempertahankan Kesultanan Melayu negara tercinta. Mari lihat apa respon DYAM Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor ; 




Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim. Silalah bertanya kepada MB atau dari pegawai yang berkaitan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim. Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik.


MB mengharapkan dalam mengejar simpati rakyat, pihak pembangkang tidak sesekali menyentuh Kesultanan Melayu negara tercinta. MB mengajak rakyat sama-sama menilai mereka ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...