KHAS UNTUK ANAK BANGSA KU

Thursday 31 May 2012

PMI WAJIB TGK!!! PAS DAN UMNO PUN WAJIB TENGOK!!!


Kepada gambar-gambar mereka di atas, hayati video di bawah ini. Diharapkan Persatuan Mahasiswa Islam sedar dengan siapa pemimpin kamu bersekongkol. Ingat bawah pemimpin kamu sekarang telah tersesat jauh dengan pujukan halus Ambiga, DAP dan Sekutunya. Ayuh tolak kepimpinan kamu sekarang yang penuh dengan hipokrit.



Jika dihayati dalam video ini, satu masa dulu PAS dan UMNO mampu bersatu dalam mendaulatkan ISLAM yang sebenarnya. Bagaimana ketika itu Mat Sabu dengan lantang mempertahankan ISLAM. MB sangat gembira melihat peristiwa ini yang mana satu matlamat yang UNGGUL dalam mempertahankan ISLAM, PAS dan UMNO mampu bersatu. Tahniah di ucapkan.

Tetapi kini MB sangat kecewa apabila PAS dan UMNO tidak dapat bersatu demi ISLAM tercinta dek anasir-anasir halus oleh DAP dan PKR terutamanya ANWAR IBRAHIM yang memanipulasi AGAMA dalam mengerjakan kepentingan diri mereka. Walaupun secara terangan ternyata DAP itu anti ISLAM, tapi PAS tetap mempertahankan DAP. 

Ayuh bangkitlah PAS!!! Kembali kepada matlamat perjuangan ISLAM sebenar. Jangan mengadaikan AGAMA, BANGSA dan TANAHAIR ini kerana dipengaruhi oleh DAP dan Anwar Ibrahim. MB yakin ramai ahli PAS yang sedar kebenaran ini. MB mengharapkan ahli PAS menyedarkan pemimpin-pemimpin kamu supaya kembali ke pangkal jalan.

MB menyeru seluruh kepimpinan PAS dan BN agar.....

Duduklah bersama wahai pemimpin-pemimpin.....


Bersatulah bersama....


Atas satu persefahaman iaitu.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...